check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Kawasaki Z 400

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 1187
Fajka zapłonowa - 76641

4,99 zł

Fajka zapłonowa - 76641

stars    (137)
Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa świecy NGK LB01F - LB01F

stars    (39)
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Podkładka miedziana 12x18x1.5 mm JMT - 4001796055690
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M12x1,5
Łożysko SKF 6203 C3 - 6203/C3
Świeca zapłonowa NGK DR8EA - DR8EA -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EA - DR8EA

stars    (10)
Łożysko SKF 6202 2RS

22,90 zł

Łożysko SKF 6202 2RS

stars    (3)
Łożysko SKF 6302 C3 2RS

31,99 zł

Łożysko SKF 6302 C3 2RS

stars    (5)
Świeca zapłonowa Awina DR8ES - DR8ES
Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051 -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Fajka zapłonowa NGK LB05F - 8051

stars    (7)
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
 Łożysko 6302 FAG C3 2RS - 216475
Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES

stars    (4)
Świeca zapłonowa NGK BR7ES - BR7ES -10%

16,47 zł

18,30 zł

Najniższa cena: 18,30 zł

Świeca zapłonowa NGK BR7ES - BR7ES

stars    (1)
Łożysko SKF 6303 C3 - 6303/C3 SKF
Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA -10%

15,57 zł

17,30 zł

Najniższa cena: 17,30 zł

Świeca zapłonowa NGK D8EA - D8EA

stars    (7)
Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1 -5%

24,06 zł

25,33 zł

Najniższa cena: 25,33 zł

Zaworek iglicowy Keihin typ 1 - K1

stars    (4)
Świeca zapłonowa NGK B8ES - B8ES -10%

12,33 zł

13,70 zł

Najniższa cena: 13,70 zł

Świeca zapłonowa NGK B8ES - B8ES

stars    (5)
Fajka zapłonowa NGK LD05F - 8060 -10%

16,11 zł

17,90 zł

Najniższa cena: 17,90 zł

Fajka zapłonowa NGK LD05F - 8060

stars    (3)
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Ściągacz do sworznia tłokowego - 327093
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Łożysko SKF 6305 C3

32,00 zł

Łożysko SKF 6305 C3

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329 -10%

17,01 zł

18,90 zł

Najniższa cena: 18,90 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR9EA-9 - 5329

stars    (2)
Łożysko 6202 2RSC3 SKF - 6202 2RSH/C3
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

stars    (11)
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610 -10%

9,90 zł

11,00 zł

Najniższa cena: 11,00 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420610

stars    (1)
Żarówka H4 12V 60/55W
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026 -10%

28,35 zł

31,50 zł

Najniższa cena: 31,50 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 33x46x11 - P40FORK455026

Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX -10%

58,41 zł

64,90 zł

Najniższa cena: 64,90 zł

Świeca zapłonowa NGK BR8EIX irydowa - BR8EIX

stars    (4)
Akumulator żelowy 12V 9 Ah JMT YTX9-BS (WP9-BS)
Łożysko 6203 2RSC3 SKF - 6203 2RSH/C3
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Łożysko 6302 SKF

21,71 zł

Łożysko 6302 SKF

stars    (2)
Świeca zapłonowa Awina BR7EIX irydowa

Posiadamy Części motocyklowe do Kawasaki Z 400

  • Kawasaki Z 400 B 1980
  • Kawasaki Z 400 D ABS 2019
  • Kawasaki Z 400 J 1983
  • Kawasaki Z 400 D ABS 2020
  • Kawasaki Z 400 B 1978
  • Kawasaki Z 400 B 1979
  • Kawasaki Z 400 D 1974
  • Kawasaki Z 400 D 1975
  • Kawasaki Z 400 D 1976
  • Kawasaki Z 400 D 1977
  • Kawasaki Z 400 F 1984
  • Kawasaki Z 400 G Custom 1979
  • Kawasaki Z 400 J 1980
  • Kawasaki Z 400 J 1981
  • Kawasaki Z 400 J 1982
  • Kawasaki Z 400 M GP 1983
  • Kawasaki Z 400 Ltd 1979
  • Kawasaki Z 400 GP 1982
  • Kawasaki Z 400 F2 1985
  • Kawasaki Z 400 F2 1986
  • Kawasaki Z 400 F2 1987
  • Kawasaki Z 400 F2 1988
  • Kawasaki Z 400 F2 1989
  • Kawasaki Z 400 F2 1990
  • Kawasaki Z 400 F2 1991
  • Kawasaki Z 400 F2 1992
  • Kawasaki Z 400 F2 1993
  • Kawasaki Z 400 F2 1994
  • Kawasaki Z 400 ABS 2023
  • Kawasaki Z 400 ABS 2022
  • Kawasaki Z 400 ABS 2021
  • Kawasaki Z 400 Sport ABS 2023
  • Kawasaki Z 400 Performance ABS 2023
  • Kawasaki Z 400 F 1983

Inne modele

Kawasaki Z 400

Części motocyklowe

Z 400 to jednoślad doskonale uzupełniający pełnokrwistą gamę naked'ów Kawasaki, który z pewnością spełni wszystkie potrzeby początkujących motocyklistów. Wystarczy ukończone 18 lat i zdany egzamin na A2, aby móc cieszyć się intuicyjnym prowadzeniem, dużą zwrotnością i mocnym silnikiem, które idealnie sprawdzą się podczas jazdy po zatłoczonym mieście lub pokonywaniu krętych, górskich tras. Nie mniej ważny jest wygląd, a pod tym względem "400-tka" również ma wiele do zaoferowania- w końcu została zaprojektowana zgodnie z ideą Sugomi. Ostre linie nadwozia, wyzywające reflektory i agresywne wersje kolorystyczne doskonale uzupełniają nieokiełznany charakter jednostki napędowej i dopracowanego podwozia nastawionego na sportową jazdę.

Model Z 400 został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 399 cm³, której osiągi zostały przystosowane do wytycznych prawa jazdy kategorii A2. Moc maksymalna 45 KM i maksymalny moment obrotowy 38 Nm sprawiają, że lekka maszyna (model Z 400 ze wszystkimi płynami waży zaledwie 167 kilogramów) momentalnie osiąga prędkość maksymalną ponad 170 km/h. Dynamiczne przyspieszenia i zdecydowana reakcja na ruch manetki gazu to w dużej mierze zasługa nowoczesnego układu zasilania. System elektronicznego wtrysku paliwa posiada dwie przepustnice o średnicy 32 mm, dzięki którym najmniejszy ruch nadgarstka generuje niezapomniane emocje. Chłodzony cieczą, 8-zaworowy czterosuw z podwójnym wałkiem rozrządu w głowicy cechuje się również niskim zużyciem paliwa. Średnie spalanie na poziomie 4 l/100 kilometrów (w cyklu mieszanym) sprawia, że na zbiorniku paliwa o pojemności 14 litrów użytkownicy będą mogli pokonać dystans około 350 kilometrów bez odwiedzania stacji benzynowej. Jednostka napędowa została sparowana z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach oraz mokrym, wielotarczowym sprzęgłem antyhoppingowym, które uniemożliwia blokadę tylnego koła podczas ostrych redukcji biegów. Warto zaznaczyć, że model Z 400 został wyposażony w nowoczesny układ wydechowy z trójdrożnym katalizatorem i sondą lambda, dzięki którym motocykl spełnia rygorystyczne normy emisji spalin Euro 4.

Podwozie Z 400 zostało zaprojektowane z myślą o dynamicznej eksploatacji w mieście, aczkolwiek nic nie stoi na przeszkodzie, aby sporadycznie wybrać się "400-setką" na tor wyścigowy lub górskie, kręte trasy i maksymalnie wykorzystać jego możliwości. Na sztywnej kratownicowej ramie z rur stalowych o dużej odporności na rozciąganie osadzono optymalnie zestrojone zawieszenie z możliwością regulacji napięcia wstępnego sprężyny (z tyłu) oraz skuteczny układ hamulcowy z przeciwpoślizgowym systemem ABS, który nie dopuści do blokady kół podczas wytracania prędkości w złych warunkach pogodowych oraz podczas niespodziewanych sytuacji na drodze. Amortyzację 17-calowych kół powierzono solidnemu widelcowi teleskopowemu o klasycznej budowie oraz kolumnie resorująco-tłumiącej typu Uni-Track Bottom-Link z gazowym amortyzatorem, która została oparta na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmują się dwie wentylowane tarcze hamulcowe typu Wave o średnicy 310 mm i 220 mm (przód/tył) oraz dwutłoczkowe zaciski hydrauliczne.

Nie jest to jednak koniec zalet modelu Z 400. Nisko umieszczona kanapa (raptem 785 mm nad ziemią) oraz smukła budowa środkowej części pojazdu pozwolą niższym kierowcom na swobodne oparcie stóp o podłoże podczas postoju, wyprostowana pozycja za szeroką kierownicą umożliwi wygodne i dynamiczne prowadzenie na przestrzeni setek kilometrów, zaś wielofunkcyjna deska rozdzielcza z analogowym obrotomierzem i ciekłokrystalicznym wyświetlaczem przedstawi kierowcy wiele cennych informacji o motocyklu (m.in. aktualnie wpięty bieg i stan paliwa). Warto również zwrócić uwagę na oświetlenie, ponieważ wykorzystana technologia LED (zarówno z przodu, jak i z tyłu) zapewnia wyśmienite oświetlenie drogi i nadaje bryle jednośladu nowoczesnego, bardzo drapieżnego wyglądu.

Kawasaki Z 400 to doskonała propozycja dla osób, które na pierwszy, poważny motocykl chciałyby sprawić sobie coś odważnego i wystarczająco mocnego, aby móc w pełni korzystać z uroków pokonywanej trasy. Muskularna sylwetka, znakomite osiągi, niska masa i precyzyjne prowadzenie to tylko część powodów, dla których warto udać się do salonu Kawasaki i stać się posiadaczem jednego z najlepiej zapowiadających się jednośladów na prawo jazdy kategorii A2.