Romet Arkus C1 Via City - lista pojemności

Wybierz pojemność C1 Via City

Poniżej znajduje się lista pojemności Romet Arkus C1 Via City do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

Coś więcej o modelu Romet Arkus C1 Via City

Motorowery z serii C1 sprzedawane przez grupę Romet Arkus Motors to odpowiedź na zapotrzebowanie rynku na małe miejskie pojazdy które sprostają coraz to większemu zatłoczeniu w centrach dużych aglomeracji. Jednoślady zostały wypuszczone z fabryk produkcyjnych w dwóch wersjach, Trial City i Via City. Ta pierwsza została stworzona dla energicznych nastolatków chcących ujarzmiać maszynę o sportowych aspiracjach, druga zaś to stonowany model stworzony dla nieco spokojniejszych jeźdźców, dorosłych osób czy młodych adeptek motocyklizmu. Via City odznacza się skromną linią nadwozia i jednokolorowym malowaniem, jest całkowitym przeciwieństwem wersji Trial. Nie oznacza to jednak że jest nudna. Szprychowe obręcze kół z kolorowymi rantami, wysoko poprowadzony układ wydechowy i basowy gang silnika zachęcają do jazdy. Również komfortowo wyprofilowana kanapa i lusterka o dobrej widoczności prowokują do dalszych wycieczek. Także pod względem technicznym C1 obfituje w wiele zalet. Jednocylindrowy silnik o pojemności 49 cm ³ charakteryzuje się prostą budową, a znany i wielokrotnie powielany w innych modelach typ jednostki daje duży pole do popisu w segmencie tuningu mechanicznego i zapewnia szeroką gamę części zamiennych. Ponadto znajdziemy w nim czterobiegową skrzynię manualną, układ hamulcowy z dwu tłoczkowym zaciskiem na przedniej tarczy oraz oświetlenie dobrej jakości. Uśmiech z twarzy schodzi jedynie po przeczytaniu pojemności zbiornika paliwa (wynoszącej jedynie 4 litry), do reszty nie można mieć zastrzeżeń. Jedynie spalanie na poziomie 2,5 litrów na 100 kilometrów ratuje sytuację. Jednakże Via City to głównie funkcjonalność i wielozadaniowość na szeroką skalę. Motocykle tego typu w krajach południowo-wschodniej Azji są wykorzystywane prawie do wszystkiego, włącznie z transportem wielkogabarytowych ładunków, więc na polskich drogach również nie powinny mieć problemów. Żwawa jednostka i smukła sylwetka pozwoli na sprawne przeciskanie się w korku, a 13 calowe koła zapewnią zadowalający komfort na nierównościach. Także deska rozdzielcza została solidnie rozbudowana, zawiera bowiem wskaźnik zapiętego biegu oraz analogowy wskaźnik paliwa. Jak każdy motocykl z tej części świata, również Via City ma wady. Choć trudny dostęp do akumulatora umieszczonego w przedniej czaszy nadwozia oraz skomplikowany proces wymiany żarówek przedniej lampy może doskwierać podczas napraw, to są to na tyle błahe fakty że nie powinny przyćmić udanej konstrukcji małego pogromcy miejskiej dżungli.
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe