Romet Arkus Rxl 2T

Zdjęcie Romet Arkus scigacz.pl

Romet RXL 50 to miejski skuter z najniższej klasy pojemnościowej, zapewniający komfort podróżowania o jakim posiadacze prawa jazdy kategorii AM lub karty motorowerowej nawet nie śnili.

Wygodna pozycja za kierownicą, obszerna kanapa i zestaw pojemnych schowków (w przednim panelu i pod siedziskiem) to połączenie gwarantujące odprężenie na każdym dystansie. Ponadto producent wyposażył flagowego "krążownika" w fabryczny kufer centralny, do którego bez problemu zmieści się kask lub ekwipunek na kilkudniowe wakacje. Kolejną składową komfortu są "miękko" zestrojone zawieszenia. Przednie koło amortyzuje konwencjonalny widelec teleskopowy, a tylne podwójny element resorująco-tłumiący oparty na wahaczu wleczonym. Jednakże dalsza turystyka to domena wersji czterosuwowej. Wariant dwusuwowy został stworzony do dynamicznego poruszania się po zatłoczonym mieście, gdzie zapewni przyjemną eksploatację nawet z pasażerem na pokładzie lub solidnym pakunkiem na skraju własnej ładowności. Mocna, jednocylindrowa jednostka napędowa o pojemności 49 cm³ generuje moc 3 KM i moment obrotowy 3,5 Nm. Przeciętne osiągi nie stanowią przeszkody przed satysfakcjonującymi przyspieszeniami i prędkością maksymalną ponad 80 km/h (w wersji odblokowanej). Mimo, że ten kolos waży ponad 110 kilogramów, to jego dynamika nie odstaje bardzo od konkurencyjnych jednośladów o niższej wadze. Aby zatrzymać taką masę Romet wyposażył RXL w tarczowo-bębnowy układ hamulcowy, w którego skład wchodzi m.in. dwutłoczkowy zacisk hydrauliczny o dużej wydajności. Model 2T został wyposażony w identyczny, 6 litrowy zbiornik paliwa co w wariancie czterosuwowym, więc zasięg na jednym tankowaniu wyniesie maksymalnie 200 kilometrów. Mimo, że RXL nie wygląda na miastowego "zawadiakę", to jego konstrukcja zachęca do nadania mu takiego charakteru. Użyto w nim dwusuwowego "singla" o bardzo popularnej budowie, w którym proste i nieco przestarzałe rozwiązania konstrukcyjne okażą się prawdziwymi zaletami. Chłodzenie powietrzem, klasyczna przekładnia CVT, gaźnikowy układ zasilania to cechy, które w pełni pozwolą na tuning mechaniczny. Romet RXL 50 to skuter stworzony z myślą o potrzebach dzisiejszych nastolatków. Mocny silnik o prostej budowie nauczy podstawowych zdolności z dziedziny mechaniki, a efektowny układ hamulcowy i odpowiednio zestrojone zawieszenia zapewnią komfortową i bezpieczną eksploatację.

Wybierz pojemność Rxl 2T

Poniżej znajduje się lista pojemności Romet Arkus Rxl 2T do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe