Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 734
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(22)
-5%
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1
(5)
-15%
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
(3)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056
(2)
30,27 zł
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
-10%
62,82 zł
69,80 zł
Najniższa cena: 69,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093
(1)
-15%
45,94 zł
54,05 zł
Najniższa cena: 54,05 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 C chromowany - HF204C
(22)
Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Trophy 1200
- Triumph Trophy 1200 1994
- Triumph Trophy 1200 1995
- Triumph Trophy 1200 1996
- Triumph Trophy 1200 1997
- Triumph Trophy 1200 1998
- Triumph Trophy 1200 1999
- Triumph Trophy 1200 2000
- Triumph Trophy 1200 2001
- Triumph Trophy 1200 2002
- Triumph Trophy 1200 2003
- Triumph Trophy 1200 1993
- Triumph Trophy 1200 2013
- Triumph Trophy 1200 SE 2013
- Triumph Trophy 1200 2014
- Triumph Trophy 1200 SE 2014
- Triumph Trophy 1200 SE 2015
- Triumph Trophy 1200 SE 2016
- Triumph Trophy 1200 SE 2017
- Triumph Trophy 1200 1992
other_motorcycle_models
- Triumph Trophy 1215
- Triumph Trophy 650
- Triumph Trophy 500 Trail
- Triumph Trophy 900
- Triumph TR6 650
- Triumph TR5 500 Trophy
- Triumph TR5 650 Trophy
- Triumph Tiger 850
- Triumph Speed Four 600
- Triumph TR65 650
- Triumph Bonneville 765
- Triumph Daytona 765
- Triumph Street Triple 765
- Triumph Speed Twin 500
- Triumph Rocket III 2300
- Triumph Daytona 500
- Triumph Sport Tiger 500
- Triumph Tiger 1050
- Triumph Rocket III 2500
- Triumph Speed Twin 900
- Triumph Street Twin 900
- Triumph Bonneville 900
- Triumph Tiger 900
- Triumph Scrambler 900
- Triumph Street Scrambler 900
- Triumph Speed Triple 1200
- Triumph Scrambler 1200
- Triumph Bonneville 1200
- Triumph Thruxton 1200
- Triumph Speed Twin 1200
- Triumph Tiger 1200
- Triumph Tiger Explorer 1200
- Triumph Tiger 660
- Triumph Street Triple 660
- Triumph Trident 660
- Triumph Bonneville 800
- Triumph T100 865
- Triumph Scrambler 865
- Triumph Trident 900
- Triumph Sprint 900
- Triumph Speed Triple 1050
- Triumph Street Triple 675
- Triumph Thruxton 865
- Triumph Legend 900
- Triumph Speedmaster 800
- Triumph Speedmaster 865
- Triumph Thunderbird 900
Triumph Trophy 1200
Triumph Trophy 1200 to motocykl turystyczny produkowany przez angielski koncern w latach 1992-2003. Został stworzony dla osób, które chcą pokonywać duże dystanse szybko, komfortowo i wielkim stylu. Wysoka szyba zapewnia fenomenalną ochronę przed wiatrem i deszczem, obszerna kanapa gwarantuje wygodę kierowcy i pasażerowi, a mocny silnik pozwoli na trochę sportowej zabawy podczas podróży. Czy od motocykla tej klasy użytkownicy wymagają czegoś więcej? Wychodzi na to, że nie, bo model Trophy 1200 cieszy się popularnością nawet dzisiaj, niemal 30 lat po premierze.
Triumph Trophy 1200 został wyposażony w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 1180 ccm. Nietypowy dla Triumpha, bo nie trzycylindrowy, silnik czterosuwowy cechuje się układem chłodzenia cieczą, rozrządem DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane za pomocą dwóch wałków rozrządu), zapłonem cyfrowym i elektrycznym rozrusznikiem. Serce długodystansowego modelu Trophy 1200 generuje moc maksymalną 108 KM przy 9000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 104 Nm przy 5000 obr./min, co pozwala na jazdę z prędkością maksymalną 225 km/h i - mimo suchej masy na poziomie 235 kilogramów - bardzo dynamiczne przyspieszenia w średnim zakresie obrotów silnika. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą mokrego sprzęgła wielotarczowego, manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach i klasycznego łańcucha napędowego. W motocyklu turystycznym nie mogło zabraknąć pojemnego zbiornika paliwa, dlatego na pokład Triumpha Trophy 1200 można zabrać aż 25 litrów benzyny. Przy średnim spalaniu na poziomie 6 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg nieco ponad 400 kilometrów na jednym tankowaniu.
Konstrukcja Triumpha Trophy 1200 opiera się na stalowej ramie grzbietowej i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkiego aluminium. Na dalekich dystansach użytkownicy docenią optymalnie zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy konwencjonalny widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm) z regulacją napięcia wstępnego sprężyny, kompresji i odbicia oraz dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 310 mm z 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu zamontowano amortyzator typu monoshock z regulacją napięcia wstępnego i odbicia oraz tarczę hamulcową o średnicy 255 mm z zaciskiem 2-tłoczkowym. Triumph Trophy 1200 porusza się na 17 calowych felgach z lekkich stopów aluminium, które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 ZR17 i 170/60 ZR17 (przód/tył).