check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Triumph Trophy 900

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 661
Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9 -10%

16,56 zł

18,40 zł

Najniższa cena: 18,40 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EA-9 - DPR8EA-9

stars    (18)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Akumulator żelowy 12V 12Ah WM YTX14-BS
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-3/1

stars    (5)
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9 -10%

66,42 zł

73,80 zł

Najniższa cena: 73,80 zł

Świeca zapłonowa NGK DPR8EIX-9 irydowa - DPR8EIX9

stars    (6)
Automat stopu przód JMP

30,76 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Płytka zaworowa JMP 25 [2,75 mm]
Świeca Awina DPR8EA-9

6,99 zł

Świeca Awina DPR8EA-9

stars    (3)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)
Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

287,13 zł

dostawa 0 zł

Akumulator żelowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-BS)

stars    (22)
Końcówki Scottoiler Dual Injector Scorpion - SO-5000
Magnetyczna śruba spustu oleju JMP M14x1,50
Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH901 -5%

160,55 zł

169,00 zł

Najniższa cena: 169,00 zł

Komplet łożysk główki ramy Tourmax - SSH901

stars    (3)
Łożysko 6005 2RS C3 SKF
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
Linka prędkościomierza

34,34 zł

Linka prędkościomierza

stars    (1)
Filtr oleju MIW Meiwa H1001 HF401 - H1001
Akumulator bezobsługowy 12V 12Ah JMT YTX14-BS (WP14-B)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093 -10%

62,82 zł

69,80 zł

Najniższa cena: 69,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 NOK - P40FORK455093

stars    (1)
Akumulator żelowy 12V 14 Ah JMT YB14L-A2 (CB14L-A2)
Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax - VCC-301 -5%

69,13 zł

72,77 zł

Najniższa cena: 72,77 zł

Membrana przepustnicy gaźnikowej Tourmax - VCC-301

stars    (1)

Posiadamy Części motocyklowe do Triumph Trophy 900

  • Triumph Trophy 900 1992
  • Triumph Trophy 900 1994
  • Triumph Trophy 900 1995
  • Triumph Trophy 900 1996
  • Triumph Trophy 900 1997
  • Triumph Trophy 900 1998
  • Triumph Trophy 900 1999
  • Triumph Trophy 900 2000
  • Triumph Trophy 900 2001
  • Triumph Trophy 900 1993

other_motorcycle_models

Triumph Trophy 900

Triumph Trophy 900 to motocykl turystyczny produkowany przez angielski koncern w latach 1992-2001. Został wyposażony we wszystko, co przyda się na długich dystansach: wysoką szybę, dużą kanapę i oszczędny silnik, który ma odpowiedniego kopa w średnim zakresie obrotów, aby na dalekich trasach zapewnić dreszczyk emocji. Cechuje się również ergonomiczną pozycją za kierownicą i charakterystyczną dla Triumpha jednostką napędową, więc na trasie nie zabraknie wygody i stylu. Triumph Trophy 900 został wyposażony w trzycylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 885 ccm. Chłodzony cieczą silnik czterosuwowy posiada gaźnikowy układ zasilania renomowanej marki Mikuni (średnica gardzieli - 36 mm), elektryczny rozrusznik, zapłon TCI i rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu). Jednostka modelu Trophy 900 generuje moc maksymalną 98 KM przy 9000 obr./min i maksymalny moment obrotowy 83 Nm przy 6500 obr./min. Takie osiągi przy masie własnej motocykla na poziomie 217 kilogramów (bez płynów eksploatacyjnych i paliwa) pozwalają na jazdę z prędkością maksymalną 212,5 km/h i dynamiczne przyspieszenia - Triumph na ¼ mili uzyskał wynik 12,4 sekundy. Moc i moment obrotowy trafiają na tylne koło za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach, mokrego sprzęgła wielotarczowego i klasycznego łańcucha napędowego. Na pokładzie Triumpha Trophy 900 znajdziemy zbiornik paliwa o pojemności aż 25 litrów. Przy średnim spalaniu na poziomie 5,5 l/100 kilometrów zapewnia on zasięg 450 kilometrów na jednym tankowaniu. Konstrukcja motocykla opiera się na stalowej ramie grzbietowej i dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Triumph Trophy 900 posiada miękko zestrojone zawieszenie i skuteczny układ hamulcowy. Z przodu zastosowano konwencjonalny widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm) i dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm z pływającymi, 4-tłoczkowymi zaciskami hamulcowymi. Z tyłu znajdziemy amortyzator typu monoshock i tarcze o średnicy 255 mm z 2-tłoczkowym zaciskiem. Triumph Trophy 900 porusza się na aluminiowych felgach o średnicy 17 i 18 cali (przód/tył), które obuto w opony szosowe o rozmiarach 120/70 VR17 i 160/60 VR18 (przód/tył).