check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Koła motocyklowe i części

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 5468
Szprycha + nypel 18 cali WSK 125 B3 175 - 97393
Szprychy + nypel 36szt 16 cali Simson S51 - 77751
Szprycha + nypel WSK 125 B1 19 cali - 126947
Szprycha 1szt Ryś Żak Komar stary typ - 86240
Obręcz koła 18x1.85 szeroka chrom - 82009
Szprychy + nyple 210mm Komar 36szt - 83793
Obręcz koła 18 x 1.85 + 36 szprych WSK 125 175 - 82010
Szprycha + nypel WSK 125 KOS 1szt - 126948
Szprycha Jawa TS 350 1szt. - 86249
Szprycha ocynk 1szt 190mm WFM M06 - 80142
Szprycha ocynk 1szt 223mm WFM M06 - 80144
Szprycha + nypel 1 szt. Komar
Szprycha na tylne koło 16 cali 121mm ETZ 150 251
Obręcz koła 19 x 1.40 cali chrom Romet Komar - 55873
Szprycha + nypel SHL M11 1szt. - 86231
Obręcz koła 17 x 1.40 - 55858

65,00 zł

Obręcz koła 17 x 1.40 - 55858

stars    (33)
Szprycha nypel 1szt chrom SHL M11 - 76854
Szprychy + nypele 72 szt WSK 125 175 - 77883
Szprycha + nypel Junak M10 - 75743
Szprycha + nypel Simson SR2 - 126953
Szprycha + nypel Jawa 175 - 81301
Obręcz koła 16 x 1.60 + szprychy Simson S51 - 77725
Szprychy kpl 72 szt Simson S50 S51 - 73380
Szprychy + nyple Romet Komar 72 szt
Szprychy + nyple 36 szt komplet Romet Kadet - 55923
Szprycha + nypel kpl 72 szt Romet
Szprychy koła 36szt 157mm - 75094
Obręcz koła 19 cali x 1.85 - 88828
Obręcz koła 16 x 1.40 Romet Ogar Kadet - 55874
Szprychy + nyple 36 szt org Jawa 50 - 122593
Obręcz koła 16 x 1.60 cali Delux - 81980
Szprychy chrom koła 16 cali Simson - 99609
Obręcz koła aluminiowa 16 x 1.60 - 81977
Blaszka napędu licznika SHL M11 - 126754
Szprychy 36szt na tylne koło 18 cali 149mm ETZ

Przeglądaj według producenta

Koła motocyklowe i części do Najpopularniejszych motocykli

Artykuły z bloga

Motocyklowe koła i obręcze podstawą jazdy jednośladem

Koła jezdne motocykli i skuterów to podstawowe nieresorowane elementy jednośladów. Jednolita lub złożona z wielu elementów felga motocyklowa, jako pierwsza przejmuje i niweluje siły działające na oponę podczas jazdy. Odpowiednio dobrane i zamontowane koła motocyklowe są przez to podstawą dla bezpiecznej i komfortowej jazdy oraz pełnej kontroli motocyklisty nad pojazdem.

Dlaczego warto zainwestować w dobre koła motocyklowe?

Nie tylko w przypadku motocykli, użytkownicy pojazdu wiążą odpowiednie przygotowanie koła przede wszystkim z doborem opony. Felga i jej części to często elementy wpływające na wygląd maszyny. To, jak duże znaczenie mają felgi motocyklowe i ich obręcze, motocykliści przekonują się nierzadko dopiero, gdy felga ulegnie uszkodzeniu. Tymczasem już sam kształt koła i felgi do motocykla ma ogromne znaczenie dla komfortu i bezpieczeństwa jazdy. Źle dobrana felga nie tylko naraża motocykl na szybkie uszkodzenie opony, ale poważnie wpływa na właściwości jezdne motocykla.

Felgi i koła motocyklowe spotykane w różnych odsłonach

Motocyklowe koła jezdne mogą wyraźnie różnić się konstrukcją. Szczególnie w jednośladach sportowych, standardem są lekkie i wytrzymałe koła motocyklowe z felgą jednolitą. Nowoczesne materiały aluminiowe czy karbonowe oraz procesy produkcji i obróbki takiej felgi odchudzą i wzmocnią koło motocyklowe, co dzięki zmniejszonej masie nieresorowanej pozwoli lepiej pokonywać zakręty. Nowoczesna obróbka pozwala też nabrać takiej feldze bardziej urozmaiconego kształtu.

Po drugiej stronie stoją natomiast koła szprychowe, czyli felgi, w których piasty i obręcze są połączone szeregiem odpowiednio zamontowanych szprych. Felga wyposażona w szprychy motocyklowe wymaga częstszej kontroli i korekcji, a przygotowanie całego koła do motocykla pochłania sporo czasu. Szprychy u motocykli okazują się jednak niezastąpione w tłumieniu gwałtownych uderzeń, w pewnym stopniu odciążają zawieszenie, a wygląd takiej felgi wciąż jest standardem w klasycznych jednośladach.

Szprychowe i jednolite koła motocyklowe wymagają uwagi

Bez względu na typ, jednolite i szprychowe koła motocyklowe wymagają szeregu działań dla uzyskania właściwości koła. Mniej wymaga tu felga jednolita, gdyż sporo zależy tu przede wszystkim od jej doboru do jednośladu. Już sama średnica i szerokość może utrudnić prowadzenie motocykla. Z tego względu, przy zmianie felgi lepiej pójść w stronę lepszych materiałów i jakości, niż nietypowych, urozmaicających wygląd wymiarów czy kształtów.

W przypadku kół szprychowych, ze względu na ryzyko utraty właściwości pojedynczych szprych felga wymaga częstszej kontroli jej stanu. Podobnie, więcej pracy zajmie sam jej montaż, szczególnie gdy wymaga on wpierw połączenia szprych z obręczą i piastą. Ważna staje się tu nie tylko jakość elementów, ale i odpowiednie napięcie i ułożenie szprych. Dzięki takiej konstrukcji felga nie zawsze będzie jednak wymagała wymiany jako całość. Naprawa może tu ograniczyć się do wymiany samej obręczy i ponownego montażu szprych do obręczy i piasty.

Przydatne akcesoria na koła i obręcze motocykli

Z kołami jezdnymi motocykli związane są także dodatkowe części kół motocyklowych zabezpieczające koła i felgi. W przypadku dętkowych kół szprychowych, felga może być wyposażona w specjalne opaski, które nie pozwolą na uszkodzenie dętki przez siły działające na szprychy. Trzymaki to natomiast elementy przydane głównie w terenie. Tam niższe ciśnienie powietrza grozi niepożądanym przesuwaniem się opony wzdłuż felgi, przez co trzymaki stają się niezbędne, by utrzymać oponę w miejscu.

Obręcze, szprychy i felgi motocyklowe w ofercie Gmoto.pl

U nas znajdziesz koła jezdne do wielu modeli motocykli i skuterów. Oferujemy gotowe koła jezdne szprychowe i jednolite felgi do motocykla, jak również części kół motocyklowych zabezpieczające felgi i inne elementy koła. Cechy i parametry danej części kół motocyklowych są dostępne po kliknięciu na produkt.