Części motocyklowe
Honda CB 1000 RR-R Fireblade SP ABS 2020
Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 147
27,04 zł
Łożysko SKF 6005 2RS - 6005-2RSH SKF
-10%
74,13 zł
82,37 zł
Najniższa cena: 82,37 zł
Zębatka przód JT JTF1370.16, 16z rozmiar 525 - JTF1370.16
(2)
113,05 zł
Wyłącznik główny zasilania - BA18
-10%
70,42 zł
78,24 zł
Najniższa cena: 78,24 zł
Zębatka przód JT JTF1269.14, 14z rozmiar 520 - JTF1269.14
5,33 zł
Uchwyt przewodów ABS
-5%
191,34 zł
201,41 zł
Najniższa cena: 201,41 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 792 SRT (2 szt.) - MCB792SRT
-10%
303,73 zł
337,48 zł
Najniższa cena: 337,48 zł
dostawa 0 złKlocki hamulcowe EBC FA 447 EPFA HH (2 szt.) - EPFA447HH
-10%
124,65 zł
138,50 zł
Najniższa cena: 138,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1308.45, 45z rozmiar 520 - JTR1308.45
47,12 zł
Łożysko 60/28 2RS - 60/28LLU/5K
-10%
119,86 zł
133,18 zł
Najniższa cena: 133,18 zł
Zębatka tył aluminiowa JT JTA1308.41, 41z rozmiar 520 - JTA1308.41
53,54 zł
Czujnik sprzęgła JMT Yamaha
-15%
519,27 zł
610,90 zł
Najniższa cena: 610,90 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy RK 525 ZXW 118 XW-Ring otwarty z zakuwką - 525ZXW-118-CLF
-15%
653,35 zł
768,65 zł
Najniższa cena: 768,65 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy RK 520 ZXW 118 XW-Ring otwarty z zakuwką czarny - SW520ZXW-118-CLF
-5%
141,91 zł
149,38 zł
Najniższa cena: 149,38 zł
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 792 SV (2 szt.) - MCB792SV
408,14 zł
Akumulator litowo-jonowy 12V 1 Ah Skyrich LT z wskaźnikiem naładowania - LFP01
-10%
106,02 zł
117,80 zł
Najniższa cena: 117,80 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1317.43, 43z rozmiar 525 - JTR1317.43
-15%
569,97 zł
670,55 zł
Najniższa cena: 670,55 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy RK 525 ZXW 118 XW-Ring otwarty z zakuwką złoty - GB525ZXW-118-CLF
(1)
-20%
591,40 zł
739,25 zł
Najniższa cena: 739,25 zł
dostawa 0 złŁańcuch napędowy DID 525 ZVMX 118 X-ring S&S otwarty z zakuwką srebrny - DID525ZVMXS&S-118
(12)
other_motorcycle_models
- Honda CB 300
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda CB 150
- Honda CB 350
- Honda CB 200
- Honda CB 160
- Honda CB 360
- Honda CB 1300
- Honda CB 175
- Honda CB 900
- Honda CB 1100
- Honda CB 750
- Honda CB 400
- Honda CB 500
- Honda CB 550
- Honda CB 250
- Honda CB 650
- Honda CB 1000
- Honda CB 300 Neo Sports Cafe
- Honda CB 700
- Honda CB 1000 Neo Sports Cafe
- Honda CB 125 Neo Sports Cafe
- Honda CB 1300 X4
- Honda CB 50
- Honda CB 750 Bol Dor
- Honda CB 500 Twin
- Honda CB 750 Hondamatic
- Honda CB 400 Four
- Honda CB 750 Supersport
- Honda CB 900 Bol dor
- Honda CB 900 Hornet
- Honda CB 750 Four
- Honda CB 750 Seven Fifty
- Honda CB 750 Custom
- Honda CB 500 Sport
- Honda CB 600 Hornet
- Honda CB 500 Four
- Honda CB 400 Euro
- Honda CB 400 Twin Automatic
- Honda CB 1300 Super Four
- Honda CB 125 Twin
- Honda CB 1100 X-11
- Honda CB 1100 Bol dor
- Honda CB 1000 Fireblade SP
- Honda CB 1000 Fireblade
- Honda CB 1100 Gussrad
- Honda CB 1000 Neo Sports Cafe +
- Honda CB 1300 Super Bol dor
- Honda CB 100
Honda CB 1000
Honda CB 1000 to motocykl klasy naked z królewskiej klasy pojemnościowej, produkowany w japońskich fabrykach w latach 1992-1996. Największą zaletą modelu CB 1000 była pochodząca z Hondy CBR 1000 F Hurricane jednostka napędowa, która zawsze oferowała odpowiedni zapas mocy. Poza tym CB 1000 cechowała ponadczasowa stylistyka, fenomenalne właściwości jezdne i - co typowe dla wszystkich motocykli Hondy - najwyższa jakość wykonania połączona z dużą trwałością zastosowanych podzespołów.
Honda CB 1000 została wyposażona w czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym o pojemności skokowej 998 ccm. Chłodzona cieczą, czterosuwowa jednostka napędowa generowała moc maksymalną 98 KM i maksymalny moment obrotowy 89,5 Nm, co gwarantowało dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 220 km/h. Dzięki niskiej masie własnej - model CB 1000 ze wszystkimi płynami eksploatacyjnymi i paliwem ważył 262 kilogramy - zużycie paliwa zostało utrzymane na satysfakcjonującym poziomie. Średnie spalanie na poziomie 6,9 l/100 kilometrów sprawiało, że na zbiorniku paliwa o pojemności 22 litrów użytkownicy dysponowali zasięgiem ponad 300 kilometrów na jednym tankowaniu.
Szkieletem Hondy CB 1000 jest stalowa rama kołyskowa (podwójna), będąca solidną bazą dla skutecznego układu hamulcowego i optymalnie zestrojonego zawieszenia. O bezpieczeństwo podróżujących dbają dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 300 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe (z przodu) oraz wentylowana tarcza hamulcowa o średnicy 220 mm i dwutłoczkowy zacisk hamulcowy (z tyłu). Komfortową jazdę i odpowiednią stabilność podczas szybkiej jazdy zapewnia klasyczny widelec teleskopowy i dwa amortyzatory gazowe oparte na dwustronnym wahaczu wleczonym z lekkich stopów aluminium. Honda CB 1000 toczy się na 18. calowych felgach z aluminium, które obuto w opony szosowe.