check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda CB 900

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 191
Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES -10%

16,20 zł

18,00 zł

Najniższa cena: 18,00 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8ES - DR8ES

stars    (4)
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph  - HF401 -15%

18,79 zł

22,10 zł

Najniższa cena: 22,10 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401

stars    (3)
Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX -10%

59,85 zł

66,50 zł

Najniższa cena: 66,50 zł

Świeca zapłonowa NGK DR8EIX irydowa - DR8EIX

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032 -10%

28,08 zł

31,20 zł

Najniższa cena: 31,20 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032

stars    (11)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042

stars    (5)
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 39x52x11 - P40FORK455048 -10%

30,15 zł

33,50 zł

Najniższa cena: 33,50 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 39x52x11 - P40FORK455048

Zębatka przód JT JTF339.17, 17z rozmiar 530 - JTF339.17 -10%

63,45 zł

70,50 zł

Najniższa cena: 70,50 zł

Zębatka przód JT JTF339.17, 17z rozmiar 530 - JTF339.17

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 1706 - HFA1706 -15%

55,25 zł

65,00 zł

Najniższa cena: 65,00 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 1706 - HFA1706

stars    (1)
Klocki hamulcowe EBC FA 031 (2 szt.) - FA031 -10%

88,35 zł

98,17 zł

Najniższa cena: 98,17 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 031 (2 szt.) - FA031

Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951TM 10X1,25 podwójna kolor tytanowy - MCH951T -5%
Cewka zapłonowa Emgo Honda - 21020294
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951SM 10X1,25 podwójna kolor czarny - MCH951S -5%
Automat stopu Emgo  - 21060335
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901CM 10X1,25 kolor stalowy chrom - MCH901C -5%
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901SM 10X1,25 kolor czarny - MCH901S -5%
Lusterko motocyklowe Emgo chrom Honda M10 - 20-35200
Zębatka tył stalowa JT JTR1334.41, 41z rozmiar 530 - JTR1334.41 -10%

107,82 zł

119,80 zł

Najniższa cena: 119,80 zł

Zębatka tył stalowa JT JTR1334.41, 41z rozmiar 530 - JTR1334.41

Sprężyny sprzęgła EBC CSK 167/6 - CSK167 -10%

58,86 zł

65,40 zł

Najniższa cena: 65,40 zł

Sprężyny sprzęgła EBC CSK 167/6 - CSK167

Stacyjka Emgo Honda - 40-15820
Komplet tarcz sprzęgłowych EBC CK 1149 - CK1149 -10%

333,77 zł

370,86 zł

Najniższa cena: 370,86 zł

dostawa 0 zł

Komplet tarcz sprzęgłowych EBC CK 1149 - CK1149

Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951BM 10X1,25 podwójna kolor niebieski - MCH951B -5%
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951AM 10X1,25 podwójna kolor srebrny - MCH951A -5%
Amortyzatory tył Emgo chrom  - 13100930
Komplet uszczelek Athena - P400210850900/1 -10%

449,82 zł

499,80 zł

Najniższa cena: 499,80 zł

dostawa 0 zł

Komplet uszczelek Athena - P400210850900/1

Filtr powietrza wyścigowy K&N RC-0984 - RC-0984
Linka licznika Motion Pro - 02-0047
Filtr oleju Emgo  - 10-37500
Sprężyny tył Progressive Suspenion czarne - 03-1367B

Posiadamy Części motocyklowe do Honda CB 900

  • Honda CB 900 C Custom 1981
  • Honda CB 900 C Custom 1982
  • Honda CB 900 C Custom 1980
  • Honda CB 900 F Supersport 1981

other_motorcycle_models

Honda CB 900 Hornet

Honda CB 900 Hornet to motocykl klasy naked produkowany w japońskich fabrykach od 2002 roku. Niska masa, mocny silnik i ponadczasowy wygląd - patrząc na popularność modelu CB 900 Hornet właśnie tego potrzebowali motocykliści wraz z nadejściem nowego tysiąclecia. Honda Cb 900 Hornet została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 919 ccm. Chłodzony cieczą czterosuw otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa oraz sterowany komputerowo zapłon tranzystorowy. Rzędowa czwórka generuje moc maksymalną ponad 108 KM i maksymalny moment obrotowy 92 Nm. Takie osiągi przy masie własnej motocykla na poziomie 194 kilogramów - bez płynów eksploatacyjnych i paliwa - zagwarantowały użytkownikom bardzo dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 235 km/h. Niska waga wpłynęła również pozytywnie na zużycie paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 5,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 19 litrów zapewnia zasięg prawie 350 kilometrów na jednym tankowaniu. Na pokładzie modelu CB 900 Hornet znajdziemy tradycyjne przeniesienie napędu: manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, mokre sprzęgło wielotarczowe i klasyczny łańcuch napędowy. Szkieletem Hondy CB 900 Hornet jest rama typu Diamond i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm), a tylne amortyzator olejowy w systemie Monoshock, który został wyposażony w 7-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. O bezpieczeństwo użytkowników dba wydajny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, z tyłu zaś zamontowano jedną tarczę - również wentylowaną - o średnicy 240 mm i zacisk jednotłoczkowy. Honda CB 900 Hornet toczy się na 17. calowych, trójramiennych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe.