Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
PLN
Sortuj
Znaleziono: 191
-15%
18,79 zł
22,10 zł
Najniższa cena: 22,10 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 401 Honda/Kawasaki/Yamaha/Triumph - HF401
(3)
-10%
28,08 zł
31,20 zł
Najniższa cena: 31,20 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 35x48x11 - P40FORK455032
(11)
-10%
26,82 zł
29,80 zł
Najniższa cena: 29,80 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 37x50x11 - P40FORK455042
(5)
39,62 zł
Filtr oleju K&N KN401 - KN-401
-10%
30,15 zł
33,50 zł
Najniższa cena: 33,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 39x52x11 - P40FORK455048
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951TM 10X1,25 podwójna kolor tytanowy - MCH951T
146,01 zł
Cewka zapłonowa Emgo Honda - 21020294
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951SM 10X1,25 podwójna kolor czarny - MCH951S
22,15 zł
Automat stopu Emgo - 21060335
-5%
31,26 zł
32,90 zł
Najniższa cena: 32,90 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901CM 10X1,25 kolor stalowy chrom - MCH901C
-5%
35,17 zł
37,02 zł
Najniższa cena: 37,02 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH901SM 10X1,25 kolor czarny - MCH901S
-10%
107,82 zł
119,80 zł
Najniższa cena: 119,80 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR1334.41, 41z rozmiar 530 - JTR1334.41
99,45 zł
Stacyjka Emgo Honda - 40-15820
-10%
333,77 zł
370,86 zł
Najniższa cena: 370,86 zł
dostawa 0 złKomplet tarcz sprzęgłowych EBC CK 1149 - CK1149
-5%
24,23 zł
25,50 zł
Najniższa cena: 25,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951BM 10X1,25 podwójna kolor niebieski - MCH951B
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951AM 10X1,25 podwójna kolor srebrny - MCH951A
-10%
449,82 zł
499,80 zł
Najniższa cena: 499,80 zł
dostawa 0 złKomplet uszczelek Athena - P400210850900/1
60,63 zł
Linka licznika Motion Pro - 02-0047
20,15 zł
Filtr oleju Emgo - 10-37500
-5%
30,88 zł
32,50 zł
Najniższa cena: 32,50 zł
Śruba do przewodów hamulcowych TRW Lucas MCH951CM 10X1,25 podwójna kolor stalowy chrom - MCH951C
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CB 900
- Honda CB 900 C Custom 1981
- Honda CB 900 C Custom 1982
- Honda CB 900 C Custom 1980
- Honda CB 900 F Supersport 1981
other_motorcycle_models
- Honda CB 300
- Honda CB 125
- Honda CB 450
- Honda CB 150
- Honda CB 350
- Honda CB 200
- Honda CB 160
- Honda CB 360
- Honda CB 1300
- Honda CB 175
- Honda CB 1100
- Honda CB 750
- Honda CB 400
- Honda CB 500
- Honda CB 550
- Honda CB 250
- Honda CB 650
- Honda CB 1000
- Honda CB 300 Neo Sports Cafe
- Honda CB 700
- Honda CB 1000 Neo Sports Cafe
- Honda CB 125 Neo Sports Cafe
- Honda CB 1300 X4
- Honda CB 50
- Honda CB 750 Bol Dor
- Honda CB 500 Twin
- Honda CB 750 Hondamatic
- Honda CB 400 Four
- Honda CB 750 Supersport
- Honda CB 900 Bol dor
- Honda CB 900 Hornet
- Honda CB 750 Four
- Honda CB 750 Seven Fifty
- Honda CB 750 Custom
- Honda CB 500 Sport
- Honda CB 600 Hornet
- Honda CB 500 Four
- Honda CB 400 Euro
- Honda CB 400 Twin Automatic
- Honda CB 1300 Super Four
- Honda CB 125 Twin
- Honda CB 1100 X-11
- Honda CB 1100 Bol dor
- Honda CB 1000 Fireblade SP
- Honda CB 1000 Fireblade
- Honda CB 1100 Gussrad
- Honda CB 1000 Neo Sports Cafe +
- Honda CB 1300 Super Bol dor
- Honda CB 100
Honda CB 900 Hornet
Honda CB 900 Hornet to motocykl klasy naked produkowany w japońskich fabrykach od 2002 roku. Niska masa, mocny silnik i ponadczasowy wygląd - patrząc na popularność modelu CB 900 Hornet właśnie tego potrzebowali motocykliści wraz z nadejściem nowego tysiąclecia.
Honda Cb 900 Hornet została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 919 ccm. Chłodzony cieczą czterosuw otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa oraz sterowany komputerowo zapłon tranzystorowy. Rzędowa czwórka generuje moc maksymalną ponad 108 KM i maksymalny moment obrotowy 92 Nm. Takie osiągi przy masie własnej motocykla na poziomie 194 kilogramów - bez płynów eksploatacyjnych i paliwa - zagwarantowały użytkownikom bardzo dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 235 km/h. Niska waga wpłynęła również pozytywnie na zużycie paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 5,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 19 litrów zapewnia zasięg prawie 350 kilometrów na jednym tankowaniu. Na pokładzie modelu CB 900 Hornet znajdziemy tradycyjne przeniesienie napędu: manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, mokre sprzęgło wielotarczowe i klasyczny łańcuch napędowy.
Szkieletem Hondy CB 900 Hornet jest rama typu Diamond i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm), a tylne amortyzator olejowy w systemie Monoshock, który został wyposażony w 7-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. O bezpieczeństwo użytkowników dba wydajny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, z tyłu zaś zamontowano jedną tarczę - również wentylowaną - o średnicy 240 mm i zacisk jednotłoczkowy. Honda CB 900 Hornet toczy się na 17. calowych, trójramiennych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe.