check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Honda CB 1100 X-11

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 625
Podkładka miedziana 14x22x1.5 mm JMT - 4001796055720
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha  - HF303 -15%

27,37 zł

32,20 zł

Najniższa cena: 32,20 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 Honda/Kawasaki/Yamaha - HF303

stars    (57)
Ramka do tablicy rejestracyjnej motocykl - 18
Naklejka serwisowa wymiany filtra i oleju - 203300
Żarówka 12V 5W T10 Tako - 230741
Magnetyczna śruba spustu oleju M14x1,5
Przekaźnik rozrusznika 12V 100A - 90926
Ramka do tablicy rejestracyjnej metalizowana
Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1 -5%

46,33 zł

48,77 zł

Najniższa cena: 48,77 zł

Guma montażowa Tourmax 1 szt - GRM-102/1

stars    (8)
Żarówka Osram 12V 21W BA15s

7,00 zł

Żarówka Osram 12V 21W BA15s

stars    (3)
Kołek montażowy Romix C60434 Honda - C60434
Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

57,30 zł

Filtr oleju K&N KN303 - KN-303

stars    (57)
Automat stopu przód JMP

48,27 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (4)
Automat stopu przód JMP

34,75 zł

Automat stopu przód JMP

stars    (9)
Korek zatyczka do wydechu 4T z uchwytem JMP
Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

25,04 zł

Łożysko SKF 6204 2RS - 83850

stars    (3)
Akumulator żelowy 12V 10 Ah WM YTX12-BS
Żarówka Osram 12V 21/5W BAY15d
Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730 -10%

9,72 zł

10,80 zł

Najniższa cena: 10,80 zł

Uszczelniacz zaworowy Athena - P400210420730

stars    (1)
Uszczelka korka oleju aluminiowa 14x22x2 JMT
Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015058 -10%

22,13 zł

24,59 zł

Najniższa cena: 24,59 zł

Uszczelniacz śruby pokrywy zaworowej - S410210015058

Żarówka H4 12V 60/55W
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1 -5%

8,93 zł

9,40 zł

Najniższa cena: 9,40 zł

Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-1/1

stars    (3)
Żarówka Osram 12V 5W W2,1x9,5d
Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing  - HF303RC -15%

38,00 zł

44,70 zł

Najniższa cena: 44,70 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 303 RC Racing - HF303RC

stars    (57)
Świeca zapłonowa NGK CR8EHIX9 irydowa - R8EHIX9 -10%

61,65 zł

68,50 zł

Najniższa cena: 68,50 zł

Świeca zapłonowa NGK CR8EHIX9 irydowa - R8EHIX9

stars    (3)
Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101 -5%

13,72 zł

14,44 zł

Najniższa cena: 14,44 zł

Odpowietrznik Tourmax do zacisków Nissin M8 x 1,25 mm - BSC-101

stars    (1)
Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016 -5%

14,54 zł

15,31 zł

Najniższa cena: 15,31 zł

Tuleja gumowa do zacisku hamulcowego Tourmax 45132-166-016 - 45132-166-016

stars    (2)
Klocki hamulcowe EBC FA 261 V (2 szt.) - FA261V -10%

101,75 zł

113,05 zł

Najniższa cena: 113,05 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 261 V (2 szt.) - FA261V

stars    (1)
Klucz do filtrów oleju 65mm 14 boków HF553 HF303
Sprężyna napinacza łańcuszka rozrządu HONDA
Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F -5%

122,55 zł

129,00 zł

Najniższa cena: 129,00 zł

Temperaturowy włącznik wentylatora chłodnicy - RFS-502F

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R -5%

92,14 zł

96,99 zł

Najniższa cena: 96,99 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód z kapturkami Tourmax 43x54x11 - FSD-037R

stars    (4)
Klocki hamulcowe EBC FA 261 HH (2 szt.) - FA261HH -10%

173,66 zł

192,96 zł

Najniższa cena: 192,96 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 261 HH (2 szt.) - FA261HH

stars    (1)
Olej do amortyzatorów JMC MAXX 10W Syntetyczny 1 l
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056 -10%

26,82 zł

29,80 zł

Najniższa cena: 29,80 zł

Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 43x54x11 - P40FORK455056

stars    (2)

Posiadamy Części motocyklowe do Honda CB 1100 X-11

  • Honda CB 1100 SF X-11 2002
  • Honda CB 1100 SF X-11 2003
  • Honda CB 1100 SF X-11 2000
  • Honda CB 1100 SF X-11 2001

other_motorcycle_models

Honda CB 1100

Części motocyklowe

W 1968 roku na targach w Tokio Honda zaprezentowała swój pierwszy motocykl klasy Universal Japanese Motorcycles. Japońskim wizjonerom przyświecała idea stworzenia jednośladu na tyle wszechstronnego, żeby sprawdzał się zarówno w roli sportowej maszyny, jak i długodystansowego krążownika. Modele z tego segmentu miały się także charakteryzować prostotą wykonania i przystępną ceną, aby mogły sprostać zadaniom codziennego środka transportu w zatłoczonych aglomeracjach. Był to również pomysł marketingowców Hondy na zmniejszenie popularności europejskich i amerykańskich motocykli na ich rodzimych rynkach.

Poprzez model CB 750 Four nie dość że w pełni zrealizowali swoje zamiary, to dodatkowo stworzyli nowy nurt motocyklowy za którym w mig podążyli inni producenci. Każdy chciał mieć w swojej ofercie model wpisujący się w ramy UJM, bowiem podczas 10 lat produkcji protoplasta tej klasy sprzedał się w zatrważającej ilości 400 000 sztuk. Już w latach 70' świat zalała fala podobnych maszyn, aczkolwiek z każdą dekadą ich wzięcie malało, żeby na dobre zniknąć wraz z początkiem nowego tysiąclecia. Co prawda wiele japońskich koncernów nadal produkuje jednoślady tego typu, ale są one jedynie ciekawostką w ich ofercie i nie brylują wśród motocyklistów w takim stopniu jak kilkadziesiąt lat temu.

W 2007 roku Honda postanowiła wrócić do swoich dawnych idei i kolejny raz na targach w Tokio zaprezentowała prototypowy model CB 1100. Jednakże liczne przeciwności losu sprawiły, że japońscy wielbiciele dwóch kółek musieli czekać na jego wprowadzenie do oferty ponad 3 lata. W salonach europejskich i amerykańskich przedstawicieli Hondy reinkarnowane modele pojawiły się jeszcze później, bo w 2013 roku. Nowego członka gamy CB można śmiało porównać do modeli z początków powstania ideologii UJM. Nie ma co prawda kopniaka, czy choćby bębnowego hamulca na tylnym kole, aczkolwiek stylistyka i materiały użyte do produkcji karoserii pozostały te same. Piękna, klasyczna linia o stonowanym wyglądzie została wyeksponowana przez ciężkie błotniki ze stalowej blachy, archaiczny zestaw wskaźników, wiele chromowanych podzespołów i elementów nadwozia, niecodziennie wąskie opony i monumentalną jednostkę napędową, której dopracowany odlew zakrawa o dzieło sztuki. Co ciekawe, producent oferuje trzy wersje kolorystyczne, aczkolwiek jedynie zbiornik paliwa zostaje poddany procesowi lakierowania na barwę inną, niż czerń. Wysublimowany dizajn, to to, na co w tym modelu położono największy nacisk.

W sercu maszyny na próżno szukać innowacji czy wyszukanych rozwiązań, zostało zbudowane na bazie starej, gruntownie przetestowanej jednostce napędowej modelu CB 1300. Czterocylindrowy silnik w układzie rzędowym chłodzony jest powietrzem i olejem, w głowicy pracują cztery zawory sterowane podwójnym wałkiem rozrządu, a za zasilanie odpowiada elektroniczny system wtrysku paliwa. Z pojemności 1140 cm ³ udało się uzyskać moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 93 Nm, co przy wadze prawie 250 kilogramów generuje godziwe osiągi. Moc oddawana jest liniowo, choć duży moment pozwala na sprawne przyspieszenia. Z zadowalającej prędkości maksymalnej 180 km/h, pierwsza setka osiągana jest już po upływie nieco ponad 4 sekund. Nad bezpieczeństwem motocyklisty czuwa zintegrowany układ hamulcowy CBS, który dzięki trzem tarczom o średnicy prawie 300 mm i czterotłoczkowym zaciskom zapewnia optymalną skuteczność. W zawieszeniu pojazdu postawiono na klasykę. Z przodu zainstalowano tradycyjny widelec teleskopowy, z tyłu zaś dwa elementy resorująco-tłumiące opierają się na stalowym wahaczu. Oba układy zostały wyposażone w regulację napięcia wstępnego, aczkolwiek użytkownicy nie powinni nastawiać się na zbyt duży zakres doboru charakterystyki tych podzespołów.

Honda CB 1100 to niezwykłe narzędzie do przyziemnych podróży, choć najlepiej sprawdzi się w tych w czasie. Archaiczna budowa, spokojna praca silnika i wygląd sprzed laty są gwarantem niecodziennych doznań, które docenią głównie starsi motocykliści pamiętający czasy debiutu CB 750 Four. Dla młodszych będzie to idealny kompan do swawolnej jazdy, podczas której liczyć się będzie tylko kontemplacja i radość płynąca z samej jazdy jednośladem.