Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
Znaleziono: 245
-15%
30,52 zł
35,90 zł
Najniższa cena: 35,90 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 204 Honda/Kawasaki - HF204
(21)
-10%
120,42 zł
133,80 zł
Najniższa cena: 133,80 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR302.43, 43z rozmiar 530 - JTR302.43
-5%
258,70 zł
272,32 zł
Najniższa cena: 272,32 zł
dostawa 0 złŁańcuszek rozrządu 92RH2015/126, Tourmax zamknięty - HB2922015126
22,15 zł
Automat stopu Emgo - 21060335
-10%
124,02 zł
137,80 zł
Najniższa cena: 137,80 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR302.44, 44z rozmiar 530 - JTR302.44
-10%
127,35 zł
141,50 zł
Najniższa cena: 141,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR302.45, 45z rozmiar 530 - JTR302.45
196,83 zł
Cewka zapłonowa Emgo Honda - 21020336
-10%
142,77 zł
158,63 zł
Najniższa cena: 158,63 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR302.44ZBK, 44z rozmiar 530 czarna - JTR302.44ZBK
-10%
110,61 zł
122,90 zł
Najniższa cena: 122,90 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR302.41, 41z rozmiar 530 - JTR302.41
-10%
127,05 zł
141,17 zł
Najniższa cena: 141,17 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR302.42, 42z rozmiar 530 - JTR302.42
429,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ RNB przyciemniana - 4025066120659
-10%
119,25 zł
132,50 zł
Najniższa cena: 132,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR302.43ZBK, 43z rozmiar 530 czarna - JTR302.43ZBK
-10%
119,25 zł
132,50 zł
Najniższa cena: 132,50 zł
Zębatka tył stalowa JT JTR302.39, 39z rozmiar 530 - JTR302.39
609,00 zł
Uniwersalna szyba do motocykli bez owiewek MRA typ VTNB przyciemniana - 4025066115181
Posiadamy Części motocyklowe do Honda CB 900 Hornet
- Honda CB 900 F Hornet 2007
- Honda CB 900 F Hornet 2006
- Honda CB 900 F Hornet 2002
- Honda CB 900 F Hornet 2003
- Honda CB 900 F Hornet 2004
- Honda CB 900 F Hornet 2005
Honda CB 900 Hornet
Honda CB 900 Hornet to motocykl klasy naked produkowany w japońskich fabrykach od 2002 roku. Niska masa, mocny silnik i ponadczasowy wygląd - patrząc na popularność modelu CB 900 Hornet właśnie tego potrzebowali motocykliści wraz z nadejściem nowego tysiąclecia.
Honda Cb 900 Hornet została wyposażona w czterocylindrową jednostkę napędową w układzie rzędowym o pojemności skokowej 919 ccm. Chłodzony cieczą czterosuw otrzymał rozrząd DOHC (cztery zawory na cylinder sterowane przez dwa wałki rozrządu), elektroniczny system wtrysku paliwa oraz sterowany komputerowo zapłon tranzystorowy. Rzędowa czwórka generuje moc maksymalną ponad 108 KM i maksymalny moment obrotowy 92 Nm. Takie osiągi przy masie własnej motocykla na poziomie 194 kilogramów - bez płynów eksploatacyjnych i paliwa - zagwarantowały użytkownikom bardzo dynamiczne przyspieszenia i prędkość maksymalną ponad 235 km/h. Niska waga wpłynęła również pozytywnie na zużycie paliwa. Średnie spalanie w cyklu mieszanym wynosi zaledwie 5,5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 19 litrów zapewnia zasięg prawie 350 kilometrów na jednym tankowaniu. Na pokładzie modelu CB 900 Hornet znajdziemy tradycyjne przeniesienie napędu: manualna skrzynia biegów o sześciu przełożeniach, mokre sprzęgło wielotarczowe i klasyczny łańcuch napędowy.
Szkieletem Hondy CB 900 Hornet jest rama typu Diamond i dwustronny wahacz wleczony z lekkich stopów aluminium. Przednie koło amortyzuje klasyczny widelec teleskopowy (średnica lag - 43 mm), a tylne amortyzator olejowy w systemie Monoshock, który został wyposażony w 7-stopniową regulację napięcia wstępnego sprężyny. O bezpieczeństwo użytkowników dba wydajny układ hamulcowy. Z przodu znajdziemy dwie wentylowane tarcze hamulcowe o średnicy 296 mm i czterotłoczkowe zaciski hamulcowe, z tyłu zaś zamontowano jedną tarczę - również wentylowaną - o średnicy 240 mm i zacisk jednotłoczkowy. Honda CB 900 Hornet toczy się na 17. calowych, trójramiennych felgach z lekkiego aluminium, które obuto w opony szosowe.