Producent
Promocje
Tylko dostępne
Sortuj
14,96 zł
17,60 zł
Najniższa cena: 17,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145
14,49 zł
16,10 zł
Najniższa cena: 16,10 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 38x45x5,3 - S410510012003
11,94 zł
13,27 zł
Najniższa cena: 13,27 zł
Uszczelka kolektora wydechowego Athena 30x39x4 - S410485012009
8,93 zł
9,40 zł
Najniższa cena: 9,40 zł
Zabezpieczenie uszczelniacza przedniego zawieszenia - CIR-7/1
41,85 zł
46,50 zł
Najniższa cena: 46,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x11 - P40FORK455132
26,55 zł
29,50 zł
Najniższa cena: 29,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x11/12,5 - P40FORK455037
3,99 zł
Żarówka 12V 21W BA15s czerwona
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XV 535 Virago
- Yamaha XV 535 Virago 1988
- Yamaha XV 535 N Virago płaska kierownica 1989
- Yamaha XV 535 H Virago 1991
- Yamaha XV 535 Virago wysoka kierownica 1992
- Yamaha XV 535 H Virago 1994
- Yamaha XV 535 SN Virago 1995
- Yamaha XV 535 Virago 1996
- Yamaha XV 535 Virago 1997
- Yamaha XV 535 SH Virago 1997
- Yamaha XV 535 SN Virago 1997
- Yamaha XV 535 DX Virago 1998
- Yamaha XV 535 DX Virago 1999
- Yamaha XV 535 DX Virago 2001
- Yamaha XV 535 DX Virago 2000
- Yamaha XV 535 Virago 1990
- Yamaha XV 535 Virago wysoka kierownica 1991
- Yamaha XV 535 Virago wysoka kierownica 1993
- Yamaha XV 535 Virago DX 2002
- Yamaha XV 535 Virago DX 2003
- Yamaha XV 535 H Virago 1989
- Yamaha XV 535 Virago płaska kierownica 1992
- Yamaha XV 535 Virago płaska kierownica 1993
- Yamaha XV 535 Virago 1995
- Yamaha XV 535 N Virago 1989
- Yamaha XV 535 DX N Virago 2000
- Yamaha XV 535 SH Virago 1994
- Yamaha XV 535 S Virago 1995
- Yamaha XV 535 S Virago 1996
Yamaha XV 535 Virago
Yamaha XV 535 Virago to kultowy motocykl klasy cruiser ze średniej klasy pojemnościowej, który w dzisiejszych czasach może pochwalić się liczną grupą miłośników. W latach produkcji (od 1987 do 2003 roku) był jednym z najchętniej wybieranych przedstawicieli swojego segmentu, co przełożyło się na bardzo wysoką sprzedaż, a w efekcie- na ogromną możliwość wyboru na rynku wtórnym i atrakcyjną cenę używanych egzemplarzy. Smukła sylwetka, niska masa własna oraz lekkość prowadzenia zapewniły Virago ogromną popularność wśród kobiet oraz początkujących motocyklistów. Co ciekawe, nawet dziś jest jedną z najczęściej polecanych maszyn na pierwszy, poważny jednoślad, szczególnie w przypadku, gdy doradzamy osobie nie dysponującej dużym budżetem. Jednakże jest dużo więcej czynników, dzięki którym "535-tka" to idealny sprzęt dla osób dopiero co zaczynających swoją przygodę z pasjonującym światem motocykli.
Model XV 535 Virago został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (kąt rozwidlenia równy 70º) o pojemności skokowej 535 cm³, której osiągi idealnie wpisują się w obecne uregulowania prawa jazdy kategorii A2. Moc maksymalna 44 KM i maksymalny moment obrotowy 47 Nm doskonale współgrają z nie najwyższą masą własną pojazdu (ponad 195 kilogramów ze wszystkimi płynami i paliwem to nie najgorszy wynik w klasie cruiser), co przekłada się na dynamiczne przyspieszenia (tylko 7 sekund do 100 km/h) oraz zadowalającą prędkość maksymalną (niespełna 160 km/h). Chłodzony powietrzem czterosuw posiada czterozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu oraz klasyczny układ zasilania gaźnikiem, który zapewniał użytkownikom atrakcyjne spalanie. Średnie zużycie paliwa utrzymuje się na poziomie około 5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 13,5 litrów (przez pierwsze dwa lata produkcji kubatura baku wynosiła jedynie 8,6 litra, co po zdecydowanym sprzeciwie użytkowników szybko zostało poprawione) zapewnia zasięg około 270 kilometrów na jednym tankowaniu. Charakterystycznym elementem Virago 535 jest napęd końcowy realizowany za pomocą wału kardana, na który przez manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach trafiają niemałe osiągi bulgoczącego twina. Legendarna wytrzymałość, cicha praca i bezobsługowa eksploatacja to najważniejsze cechy tego rozwiązania.
Trzonem podwozia modelu XV 535 Virago jest porządna rama grzbietowa z rur stalowych, która zapewnia doskonałą bazę dla komfortowo zestrojonego zawieszenia i wystarczająco skutecznego układu hamulcowego. Amortyzację kół powierzono filigranowemu widelcowi teleskopowemu o klasycznej budowie oraz dwóm olejowym amortyzatorom opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się dość przestarzały, tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym przy przednim kole, który ledwo co radzi sobie z możliwościami i masą motocykla. Zaraz po niewielkim zbiorniku paliwa z pierwszych modeli jest to zdecydowanie największa wada tego motocykla.
Yamaha XV 535 Virago to doskonała propozycja dla osób, które z małym doświadczeniem i jeszcze mniejszym budżetem chciałyby wejść w posiadanie naprawdę ciekawego motocykla. Bezobsługowy napęd wałem kardana, energiczna jednostka napędowa, miękko zestrojone zawieszenie i atrakcyjny wygląd to naprawdę dużo za kwotę, która w dzisiejszych czasach stanowi jedynie ułamek wartości egzemplarzy wyjeżdżających z fabryki kilkanaście lat temu. Mimo upływu lat bryła Virago nadal zachwyca, co z pewnością zdobędzie uznanie w oczach prawdziwych motocyklowych estetów. Gdyby nie słaby układ hamulcowy, ten jednoślad naprawdę nie miałby większych wad.