check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B

Części motocyklowe
Yamaha XV 535

Producent

Promocje

Tylko dostępne

Cena

    PLN

Sortuj

Znaleziono: 153
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha  - HF145 -15%

14,96 zł

17,60 zł

Najniższa cena: 17,60 zł

Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145

stars    (10)
Świeca zapłonowa NGK BPR7ES - BPR7ES -10%

14,13 zł

15,70 zł

Najniższa cena: 15,70 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR7ES - BPR7ES

stars    (6)
Świeca zapłonowa NGK BP7ES - BP7ES -10%

11,70 zł

13,00 zł

Najniższa cena: 13,00 zł

Świeca zapłonowa NGK BP7ES - BP7ES

stars    (1)
Świeca zapłonowa NGK BPR6ES - BPR6ES -10%

12,60 zł

14,00 zł

Najniższa cena: 14,00 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR6ES - BPR6ES

Filtr oleju K&N KN145 - KN-145

39,62 zł

Filtr oleju K&N KN145 - KN-145

stars    (4)
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x11/12,5 - P40FORK455037 -10%
Klocki hamulcowe EBC FA 179 (2 szt.) - FA179 -10%

109,24 zł

121,38 zł

Najniższa cena: 121,38 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 179 (2 szt.) - FA179

stars    (3)
Uszczelka pokrywy sprzęgła Athena - S410485008016 -10%

47,34 zł

52,60 zł

Najniższa cena: 52,60 zł

Uszczelka pokrywy sprzęgła Athena - S410485008016

stars    (1)
Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4502 - HFA4502 -15%

69,11 zł

81,30 zł

Najniższa cena: 81,30 zł

Filtr powietrza HifloFiltro HFA 4502 - HFA4502

Świeca zapłonowa NGK BPR6EIX irydowa - BPR6EIX -10%

53,82 zł

59,80 zł

Najniższa cena: 59,80 zł

Świeca zapłonowa NGK BPR6EIX irydowa - BPR6EIX

stars    (1)
Cewka zapłonowa Emgo Yamaha - 21020300
Klocki hamulcowe EBC FA 136 (2 szt.) - FA136 -10%

91,87 zł

102,08 zł

Najniższa cena: 102,08 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 136 (2 szt.) - FA136

Sprężyny sprzegła EBC CSK 091/6 - CSK091 -10%

61,13 zł

67,92 zł

Najniższa cena: 67,92 zł

Sprężyny sprzegła EBC CSK 091/6 - CSK091

Klocki hamulcowe EBC FA 179 HH (2 szt.) - FA179HH -10%

132,63 zł

147,37 zł

Najniższa cena: 147,37 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 179 HH (2 szt.) - FA179HH

stars    (3)
Szczęki hamulcowe EBC 515 - Y515 -10%

184,01 zł

204,46 zł

Najniższa cena: 204,46 zł

Szczęki hamulcowe EBC 515 - Y515

Klocki hamulcowe EBC FA 179 V (2 szt.) - FA179V -10%

97,65 zł

108,50 zł

Najniższa cena: 108,50 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 179 V (2 szt.) - FA179V

stars    (3)
Klocki hamulcowe EBC FA 179 komplet - FA179 -10%

215,10 zł

239,00 zł

Najniższa cena: 239,00 zł

Klocki hamulcowe EBC FA 179 komplet - FA179

Sprężyny sprzęgła TRW Lucas MEF 158-6 - MEF158-6 -5%

56,53 zł

59,50 zł

Najniższa cena: 59,50 zł

Sprężyny sprzęgła TRW Lucas MEF 158-6 - MEF158-6

Filtr oleju Athena FFC014 (HF145) - FFC014 -10%

15,93 zł

17,70 zł

Najniższa cena: 17,70 zł

Filtr oleju Athena FFC014 (HF145) - FFC014

Szczęki hamulcowe TRW Lucas MCS 957 - MCS957 -5%

176,61 zł

185,91 zł

Najniższa cena: 185,91 zł

Szczęki hamulcowe TRW Lucas MCS 957 - MCS957

Komplet tarcz sprzęgłowych EBC CK 2299 - CK2299 -10%

254,70 zł

283,00 zł

Najniższa cena: 283,00 zł

dostawa 0 zł

Komplet tarcz sprzęgłowych EBC CK 2299 - CK2299

Sprężyny sprzęgła TRW Lucas MEF 111-5 - MEF111-5 -5%

52,73 zł

55,50 zł

Najniższa cena: 55,50 zł

Sprężyny sprzęgła TRW Lucas MEF 111-5 - MEF111-5

Komplet metalowych tarcz sprzęgła TRW Lucas MES 404-6 - MES404-6 -5%

160,63 zł

169,08 zł

Najniższa cena: 169,08 zł

Komplet metalowych tarcz sprzęgła TRW Lucas MES 404-6 - MES404-6

Filtr oleju Emgo  - 10-79100
Komplet tarcz sprzęgłowych TRW Lucas MCC 413-6 - MCC413-6 -5%

233,23 zł

245,50 zł

Najniższa cena: 245,50 zł

Komplet tarcz sprzęgłowych TRW Lucas MCC 413-6 - MCC413-6

Amortyzator YSS regulowany - RD222-310P-08-18
Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 587 (2 szt.) - MCB587 -5%

91,76 zł

96,59 zł

Najniższa cena: 96,59 zł

Klocki hamulcowe TRW Lucas MCB 587 (2 szt.) - MCB587

Łożysko Athena SKF 6303 2RSC3 17x47x14 mm - MS170470140M3 -10%

48,51 zł

53,90 zł

Najniższa cena: 53,90 zł

Łożysko Athena SKF 6303 2RSC3 17x47x14 mm - MS170470140M3

Tarcza hamulcowa EBC MD 2076 przód - MD2076 -10%

799,70 zł

888,56 zł

Najniższa cena: 888,56 zł

dostawa 0 zł

Tarcza hamulcowa EBC MD 2076 przód - MD2076

Tarcza hamulcowa EBC MD 2023 RS prawa A przód - MD2023RS -10%

1 028,39 zł

1 142,66 zł

Najniższa cena: 1 142,66 zł

dostawa 0 zł

Tarcza hamulcowa EBC MD 2023 RS prawa A przód - MD2023RS

Sprężyny tył Progressive Suspenion czarne - 03-1367B
Automat stopu Emgo  - 21060338

Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XV 535

  • Yamaha XV 535 S Virago 1997
  • Yamaha XV 535 S Virago 1996
  • Yamaha XV 535 S Virago 1995
  • Yamaha XV 535 S Virago 1994
  • Yamaha XV 535 S Virago 1998
  • Yamaha XV 535 Virago 2000
  • Yamaha XV 535 Virago 1999
  • Yamaha XV 535 Virago 1998
  • Yamaha XV 535 Virago 1997
  • Yamaha XV 535 Virago 1996
  • Yamaha XV 535 Virago 1995
  • Yamaha XV 535 Virago 1994
  • Yamaha XV 535 Virago 1993
  • Yamaha XV 535 Virago 1987
  • Yamaha XV 535 Virago 1992
  • Yamaha XV 535 Virago 1991
  • Yamaha XV 535 Virago 1989

other_motorcycle_models

Yamaha XV 535 Virago

Części motocyklowe

Yamaha XV 535 Virago to kultowy motocykl klasy cruiser ze średniej klasy pojemnościowej, który w dzisiejszych czasach może pochwalić się liczną grupą miłośników. W latach produkcji (od 1987 do 2003 roku) był jednym z najchętniej wybieranych przedstawicieli swojego segmentu, co przełożyło się na bardzo wysoką sprzedaż, a w efekcie- na ogromną możliwość wyboru na rynku wtórnym i atrakcyjną cenę używanych egzemplarzy. Smukła sylwetka, niska masa własna oraz lekkość prowadzenia zapewniły Virago ogromną popularność wśród kobiet oraz początkujących motocyklistów. Co ciekawe, nawet dziś jest jedną z najczęściej polecanych maszyn na pierwszy, poważny jednoślad, szczególnie w przypadku, gdy doradzamy osobie nie dysponującej dużym budżetem. Jednakże jest dużo więcej czynników, dzięki którym "535-tka" to idealny sprzęt dla osób dopiero co zaczynających swoją przygodę z pasjonującym światem motocykli.

Model XV 535 Virago został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (kąt rozwidlenia równy 70º) o pojemności skokowej 535 cm³, której osiągi idealnie wpisują się w obecne uregulowania prawa jazdy kategorii A2. Moc maksymalna 44 KM i maksymalny moment obrotowy 47 Nm doskonale współgrają z nie najwyższą masą własną pojazdu (ponad 195 kilogramów ze wszystkimi płynami i paliwem to nie najgorszy wynik w klasie cruiser), co przekłada się na dynamiczne przyspieszenia (tylko 7 sekund do 100 km/h) oraz zadowalającą prędkość maksymalną (niespełna 160 km/h). Chłodzony powietrzem czterosuw posiada czterozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu oraz klasyczny układ zasilania gaźnikiem, który zapewniał użytkownikom atrakcyjne spalanie. Średnie zużycie paliwa utrzymuje się na poziomie około 5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 13,5 litrów (przez pierwsze dwa lata produkcji kubatura baku wynosiła jedynie 8,6 litra, co po zdecydowanym sprzeciwie użytkowników szybko zostało poprawione) zapewnia zasięg około 270 kilometrów na jednym tankowaniu. Charakterystycznym elementem Virago 535 jest napęd końcowy realizowany za pomocą wału kardana, na który przez manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach trafiają niemałe osiągi bulgoczącego twina. Legendarna wytrzymałość, cicha praca i bezobsługowa eksploatacja to najważniejsze cechy tego rozwiązania.

Trzonem podwozia modelu XV 535 Virago jest porządna rama grzbietowa z rur stalowych, która zapewnia doskonałą bazę dla komfortowo zestrojonego zawieszenia i wystarczająco skutecznego układu hamulcowego. Amortyzację kół powierzono filigranowemu widelcowi teleskopowemu o klasycznej budowie oraz dwóm olejowym amortyzatorom opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się dość przestarzały, tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym przy przednim kole, który ledwo co radzi sobie z możliwościami i masą motocykla. Zaraz po niewielkim zbiorniku paliwa z pierwszych modeli jest to zdecydowanie największa wada tego motocykla.

Yamaha XV 535 Virago to doskonała propozycja dla osób, które z małym doświadczeniem i jeszcze mniejszym budżetem chciałyby wejść w posiadanie naprawdę ciekawego motocykla. Bezobsługowy napęd wałem kardana, energiczna jednostka napędowa, miękko zestrojone zawieszenie i atrakcyjny wygląd to naprawdę dużo za kwotę, która w dzisiejszych czasach stanowi jedynie ułamek wartości egzemplarzy wyjeżdżających z fabryki kilkanaście lat temu. Mimo upływu lat bryła Virago nadal zachwyca, co z pewnością zdobędzie uznanie w oczach prawdziwych motocyklowych estetów. Gdyby nie słaby układ hamulcowy, ten jednoślad naprawdę nie miałby większych wad.