Producent
Promocje
Tylko dostępne
Cena
Sortuj
14,96 zł
17,60 zł
Najniższa cena: 17,60 zł
Filtr oleju HifloFiltro HF 145 Aprilia/MUZ/Yamaha - HF145
26,55 zł
29,50 zł
Najniższa cena: 29,50 zł
Komplet uszczelniaczy zawieszenia przód Athena 36x48x11/12,5 - P40FORK455037
125,93 zł
Cewka zapłonowa Emgo Yamaha - 21020300
254,70 zł
283,00 zł
Najniższa cena: 283,00 zł
dostawa 0 złKomplet tarcz sprzęgłowych EBC CK 2299 - CK2299
160,63 zł
169,08 zł
Najniższa cena: 169,08 zł
Komplet metalowych tarcz sprzęgła TRW Lucas MES 404-6 - MES404-6
18,13 zł
Filtr oleju Emgo - 10-79100
233,23 zł
245,50 zł
Najniższa cena: 245,50 zł
Komplet tarcz sprzęgłowych TRW Lucas MCC 413-6 - MCC413-6
48,51 zł
53,90 zł
Najniższa cena: 53,90 zł
Łożysko Athena SKF 6303 2RSC3 17x47x14 mm - MS170470140M3
799,70 zł
888,56 zł
Najniższa cena: 888,56 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC MD 2076 przód - MD2076
1 028,39 zł
1 142,66 zł
Najniższa cena: 1 142,66 zł
dostawa 0 złTarcza hamulcowa EBC MD 2023 RS prawa A przód - MD2023RS
27,12 zł
Automat stopu Emgo - 21060338
Posiadamy Części motocyklowe do Yamaha XV 535
- Yamaha XV 535 S Virago 1997
- Yamaha XV 535 S Virago 1996
- Yamaha XV 535 S Virago 1995
- Yamaha XV 535 S Virago 1994
- Yamaha XV 535 S Virago 1998
- Yamaha XV 535 Virago 2000
- Yamaha XV 535 Virago 1999
- Yamaha XV 535 Virago 1998
- Yamaha XV 535 Virago 1997
- Yamaha XV 535 Virago 1996
- Yamaha XV 535 Virago 1995
- Yamaha XV 535 Virago 1994
- Yamaha XV 535 Virago 1993
- Yamaha XV 535 Virago 1987
- Yamaha XV 535 Virago 1992
- Yamaha XV 535 Virago 1991
- Yamaha XV 535 Virago 1989
other_motorcycle_models
- Yamaha XV 920
- Yamaha XV 700
- Yamaha XV 400
- Yamaha XV 1100
- Yamaha XV 750
- Yamaha XV 1600
- Yamaha XV 1700
- Yamaha XV 1900
- Yamaha XV 250
- Yamaha XV 1000
- Yamaha XV 500
- Yamaha XV 250 Virago
- Yamaha XV 1900 Midnight Star
- Yamaha XV 1700 Road Star Warrior
- Yamaha XV 125 Virago
- Yamaha XV 500 Special
- Yamaha XV 1600 Wild Star
- Yamaha XV 500 Virago
- Yamaha XV 750 Virago
- Yamaha XV 1900 Casual Full Dress
- Yamaha XV 950
- Yamaha XV 535 Virago
- Yamaha XV 750 Special
- Yamaha XV 550
- Yamaha YFM 350
- Yamaha XVS 400
- Yamaha XVS 650
- Yamaha XVS 950
- Yamaha XVS 1100
- Yamaha XVS 1300
- Yamaha XVZ 1200
- Yamaha XVZ 1300
- Yamaha XVZ 1200 Venture Royale
- Yamaha XVS 250
- Yamaha XVS 1100 Drag Star
- Yamaha XVS 650 Drag Star
- Yamaha XVS 950 Midnight Star
- Yamaha XVS 250 Drag Star
- Yamaha XVS 125 Drag Star
- Yamaha MT-250
- Yamaha FJR 1300
- Yamaha YFM 660
- Yamaha YFM 700
- Yamaha YFM 550
- Yamaha YFM 90
- Yamaha YFM 400
- Yamaha YFM 225
- Yamaha YFM 300
- Yamaha YFM 200
Yamaha XV 535 Virago
Yamaha XV 535 Virago to kultowy motocykl klasy cruiser ze średniej klasy pojemnościowej, który w dzisiejszych czasach może pochwalić się liczną grupą miłośników. W latach produkcji (od 1987 do 2003 roku) był jednym z najchętniej wybieranych przedstawicieli swojego segmentu, co przełożyło się na bardzo wysoką sprzedaż, a w efekcie- na ogromną możliwość wyboru na rynku wtórnym i atrakcyjną cenę używanych egzemplarzy. Smukła sylwetka, niska masa własna oraz lekkość prowadzenia zapewniły Virago ogromną popularność wśród kobiet oraz początkujących motocyklistów. Co ciekawe, nawet dziś jest jedną z najczęściej polecanych maszyn na pierwszy, poważny jednoślad, szczególnie w przypadku, gdy doradzamy osobie nie dysponującej dużym budżetem. Jednakże jest dużo więcej czynników, dzięki którym "535-tka" to idealny sprzęt dla osób dopiero co zaczynających swoją przygodę z pasjonującym światem motocykli.
Model XV 535 Virago został wyposażony w dwucylindrową jednostkę napędową w układzie V (kąt rozwidlenia równy 70º) o pojemności skokowej 535 cm³, której osiągi idealnie wpisują się w obecne uregulowania prawa jazdy kategorii A2. Moc maksymalna 44 KM i maksymalny moment obrotowy 47 Nm doskonale współgrają z nie najwyższą masą własną pojazdu (ponad 195 kilogramów ze wszystkimi płynami i paliwem to nie najgorszy wynik w klasie cruiser), co przekłada się na dynamiczne przyspieszenia (tylko 7 sekund do 100 km/h) oraz zadowalającą prędkość maksymalną (niespełna 160 km/h). Chłodzony powietrzem czterosuw posiada czterozaworową głowicę z pojedynczym wałkiem rozrządu oraz klasyczny układ zasilania gaźnikiem, który zapewniał użytkownikom atrakcyjne spalanie. Średnie zużycie paliwa utrzymuje się na poziomie około 5 l/100 kilometrów, co przy zbiorniku paliwa o pojemności 13,5 litrów (przez pierwsze dwa lata produkcji kubatura baku wynosiła jedynie 8,6 litra, co po zdecydowanym sprzeciwie użytkowników szybko zostało poprawione) zapewnia zasięg około 270 kilometrów na jednym tankowaniu. Charakterystycznym elementem Virago 535 jest napęd końcowy realizowany za pomocą wału kardana, na który przez manualną skrzynię biegów o pięciu przełożeniach trafiają niemałe osiągi bulgoczącego twina. Legendarna wytrzymałość, cicha praca i bezobsługowa eksploatacja to najważniejsze cechy tego rozwiązania.
Trzonem podwozia modelu XV 535 Virago jest porządna rama grzbietowa z rur stalowych, która zapewnia doskonałą bazę dla komfortowo zestrojonego zawieszenia i wystarczająco skutecznego układu hamulcowego. Amortyzację kół powierzono filigranowemu widelcowi teleskopowemu o klasycznej budowie oraz dwóm olejowym amortyzatorom opartym na dwustronnym wahaczu wleczonym ze stali. Wyhamowaniem pojazdu zajmuje się dość przestarzały, tarczowo-bębnowy układ hamulcowy z dwutłoczkowym zaciskiem hydraulicznym przy przednim kole, który ledwo co radzi sobie z możliwościami i masą motocykla. Zaraz po niewielkim zbiorniku paliwa z pierwszych modeli jest to zdecydowanie największa wada tego motocykla.
Yamaha XV 535 Virago to doskonała propozycja dla osób, które z małym doświadczeniem i jeszcze mniejszym budżetem chciałyby wejść w posiadanie naprawdę ciekawego motocykla. Bezobsługowy napęd wałem kardana, energiczna jednostka napędowa, miękko zestrojone zawieszenie i atrakcyjny wygląd to naprawdę dużo za kwotę, która w dzisiejszych czasach stanowi jedynie ułamek wartości egzemplarzy wyjeżdżających z fabryki kilkanaście lat temu. Mimo upływu lat bryła Virago nadal zachwyca, co z pewnością zdobędzie uznanie w oczach prawdziwych motocyklowych estetów. Gdyby nie słaby układ hamulcowy, ten jednoślad naprawdę nie miałby większych wad.