Honda Crosstourer

Wraz ze wzrostem popularności motocykli turystycznych stworzonych dla niedzielnych jeźdźców, Honda wprowadziła do oferty model Crosstourer. W gruncie rzeczy jest to uterenowiona wersja VFR 1200F, dlatego możemy się po niej spodziewać wysokiego poziomu komfortu, rozbudowanych systemów bezpieczeństwa jazdy i mocnej jednostki napędowej z dwusprzęgłową skrzynią DCT. Crosstourer to także uosobienie intuicyjnego prowadzenia i bezproblemowej eksploatacji, poniesionych do takiego pułapu, aby niedoświadczeni motocykliści mogli w pełni korzystać z radości płynącej z jazdy na dwóch kołach. Tym samym Honda udowadnia że wszechstronna maszyna o ciekawej aparycji i dobrych właściwościach jezdnych to twór, jaki można zaprojektować, stworzyć i sprzedawać za niewygórowane pieniądze. Najlepszą cechą Crosstourera jest silnik, to dzięki niemu z kierowcy wystrzeliwują niezliczone pokłady endorfin. Chłodzony cieczą, czterocylindrowy "widlak" o pojemności 1237 cm ³ generuje moc 129 KM i maksymalny moment obrotowy 125 Nm pozwalając na podróżowanie w ekspresowym tempie i osiągnięcie prędkości maksymalnej na poziomie ponad 200 km/h. W głowicy każdego cylindra pracują cztery zawory sterowane podwójnym wałkiem rozrządu, a za zasilanie odpowiada elektroniczny system wtrysku paliwa PGM-FI. Jednostka jest niezwykle elastyczna i praktycznie bezgłośna (wał napędowy generuje bardzo mało decybeli), jedynym minusem jest wysokie spalanie. Nawet przy oszczędnej jeździe w trybie Automat Dive po każdych 100 kilometrach ze zbiornika zniknie ponad 7 litrów paliwa. Największą ciekawostką serca jednośladu jest zastosowana przekładnia DCT, która umożliwia automatyczną lub manualną zmianę biegów. Sześciostopniowa przekładnia w trybie ręcznym obsługiwana jest z poziomu kierownicy za pomocą przycisków, co spowodowało usunięcie dźwigni sprzęgła z wyposażenia "sterów". Co więcej posiada ona trzy tryby pracy, dzięki czemu w zależności od warunków na drodze lub preferowanego stylu jazdy automat dobiera przełożenia w sposób najbliższy oczekiwaniom użytkownika. Cechuje ją także "pamięć" zachowań kierowcy zarejestrowanych w czasie korzystania z trybu manualnego, co z pewnością pozwoli w dużym stopniu spersonalizować jej działanie po przejechaniu zaledwie kilkuset kilometrów. Na tym nie kończą się pokłady elektronicznych innowacji. Zintegrowany układa hamulcowy z przeciwblokującym systemem ABS i kontrola trakcji to tylko część udogodnień które nadrobią małe doświadczenie użytkowników lub pomogą w awaryjnych sytuacjach na drodze. W podróży przyda się także tempomat i rozbudowany komputer pokładowy przekazujący mnogość informacji o przebiegu, spalaniu czy temperaturze otoczenia. Za jego pomocą zmienimy także mapę zapłonu, która dopasuje reakcję na ruch manetki gazu i moc silnika do warunków pogodowych i otoczenia po którym się poruszamy. Komfort jazdy zapewnia wysoko umieszczona kanapa o doskonałym profilu, optymalne rozmieszczenie podnóżek i obszerna owiewka z dużą szybą. Taki zestaw nie tylko pozwala zająć ergonomiczną pozycję, ale także przyczynia sie do lepszej ochrony przed wiatrem i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Kolorystyka poszczególnych elementów została tak dobrana, aby wyeksponować masywną ramę Diamond z lekkich stopów aluminium. Także szprychowe koła i jednostronny wahacz pokazują swoje oblicze bez przeszkód. Taki zabieg ma zapewnić bezdyskusyjny wygląd rasowego krążownika, po który chętnie sięgnął sezonowi motocykliści marzący o dalekich wyprawach po asfaltowych trasach. A jeśli komuś przyjdzie do głowy aby zjechać z utartych szlaków, Crosstourer również go nie zawiedzie. Zarówno przednie zawieszenie typu Upside-down, jak i tylne w układzie Monoshock, posiada pełną regulację i ponad 150 mm skok. Takie parametry oczywiście nie czynią z niego turystycznego enduro, ale pozwolą na eksplorację większość szutrowych tras. Podczas zapuszczania się w nieznane tereny swoje zalety pokaże 21 litrowy zbiornik paliwa i duża ładowność, zaś głównym wskaźnikiem temperującym szaleństwa na wertepach, będzie duża masa własna, która niestety wynosi aż 285 kilogramów.

Crosstourer 1200


Darmowa dostawa
darmowa dostawa
przy zakupach powyżej 350 zł
Darmowy zwrot
darmowy zwrot
do 15 dni bez podawania przyczyny
Wygodne raty
wygodne raty
uzyskasz je przez internet
ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe