check Darmowa wysyłka od 249,00 zł
check Zwroty do 14 dni
check Kup teraz! Zapłać za 30 dni
check Strefa hurtowa - B2B
ID: 219

Moduł zapłonowy bez ogranicznika obrotów

- 10%

453,33 zł w tym VAT Cena regularna  503,70 zł

Najniższa cena z ostatnich 30 dni przed obniżką: 503,70 zł

Moduł zapłonowy bez ogranicznika obrotów

Producent:
Opis ogólny
  • Moduły zapłonowe do skuterów dostarczane przez włoską firmę Athena pomyślane są jako zamienniki oryginalnych podzespołów lub element
  • tuningowy. Wymiana ogranicza się do odłączenia starego i podłączenia nowego modułu. (W niektórych przypadkach drobna modyfikacja
  • wtyków może się jednak okazać konieczną).
  • Zależnie od przyporządkowania w katalogu podzielone są na trzy typy:
  • 1. ze stałym ogranicznikiem obrotów (identyczne jak oryginał)
  • 2. bez ogranicznika obrotów (tuning*)
  • 3. ze zmiennym zapłonem (tuning*)
  • Wszystkie moduły optymalizują charakterystykę zapłonu i poprawiają moc. Przez proste wyłączenie ograniczenia obrotów silnika zapewniają
  • one przyrost mocy w porównaniu z modułem oryginalnym. * moduły tuningowe są przeznaczone wyłączenie do wyścigów i imprez sportowych.
  • Nie posiadają one homologacji ani dopuszczenia do stosowania w ruchu drogowym. UWAGA: do pojazdów z układami zapłonowymi Ducati.
  • Typ 2 - bez ogranicznika obrotów.
  • Uwaga!
  • Montaż modułów, cewek oraz regulatorów napięcia przez niewyspecjalizowane warsztaty mechaniczne grozi utratą gwarancji!!!
  • Producent: Athena
  • Pod szyldem Athena na rynku funkcjonuje siedem firm, zlokalizowanych we Włoszech, Brazylii i USA. 35 letnie doświadczenie w produkcji komponentów i części zamiennych głównie do motocykli i skuterów wydaje się być najlepszą rekomendacją. W naszej ofercie na uwagę zasługują przede wszystkim uszczelki i uszczelniacze, a także silnikowe części zamienne do skuterów i mniejszych motocykli.
  • Kraj pochodzenia: Włochy

Moduły zapłonowe do skuterów dostarczane przez włoską firmę Athena pomyślane są jako zamienniki oryginalnych podzespołów lub element
tuningowy. Wymiana ogranicza się do odłączenia starego i podłączenia nowego modułu. (W niektórych przypadkach drobna modyfikacja
wtyków może się jednak okazać konieczną).
Zależnie od przyporządkowania w katalogu podzielone są na trzy typy:
1. ze stałym ogranicznikiem obrotów (identyczne jak oryginał)
2. bez ogranicznika obrotów (tuning*)
3. ze zmiennym zapłonem (tuning*)
Wszystkie moduły optymalizują charakterystykę zapłonu i poprawiają moc. Przez proste wyłączenie ograniczenia obrotów silnika zapewniają
one przyrost mocy w porównaniu z modułem oryginalnym. * moduły tuningowe są przeznaczone wyłączenie do wyścigów i imprez sportowych.
Nie posiadają one homologacji ani dopuszczenia do stosowania w ruchu drogowym. UWAGA: do pojazdów z układami zapłonowymi Ducati.
Typ 2 - bez ogranicznika obrotów.

Uwaga!
Montaż modułów, cewek oraz regulatorów napięcia przez niewyspecjalizowane warsztaty mechaniczne grozi utratą gwarancji!!!

Pasuje do

Ten produkt pasuje do 279 motocykli.

KTM
MBK