Części do Peugeot

Najpopularniejsze modele

motocykle Peugeot - logo

Charakterystyka marki

Ta francuska firma znana przede wszystkim z produkcji samochodów ma na swoim koncie kilka modeli motocykli. Początek firmy datuje się na 1810 rok, gdy to Jean Pierre Peugeot rozpoczął działalność firmy, którą były zakłady mechaniczne zlokalizowane niedaleko Miluzy. Firma  rozwijała się, aby pod koniec lat 90-tych XIX wieku, ówcześni właściciele firmy rozpoczęli produkcję rowerów.

                                                            

Wnuk legendarnego założyciela firmy Peugot- Armand zdecydował, że firma założona przez dziadka rozpocznie produkcję samochodów i innych pojazdów silnikowych. I tak się stało. Z fabryki pierwszy samochód wyjechał w 1889, a w 1891 roku wyprodukowano kolejny modle auta tym razem z silnikiem spalinowym

 

Pierwszy motocykl, który wyjechał z fabryki Peugeot na początku XX wieku, a dokładnie w 1903 roku. Motocykle przyjęły się na rynku i do dziś cieszą się popularnością. Są dobrej jakości, ekonomiczne, atrakcyjne wizualne i dobrze się  sprzedają. Obecnie motocykle produkowane są pod logo dwóch marek, a mianowicie PSA Peugeot-Citroen.

 

Wszystkie modele Peugeot

Poniżej znajduje się lista modeli Peugeot do których posiadamy części motocyklowe w swojej ofercie.

103

103 SPA

103 SPRA

Belville

Buxy

City Star

Citystar

Cotton

Django

Zdjęcie Peugeot

Peugeot Django to współczesna interpretacja modelu S55, który na początku lat 50' ubiegłego wieku zdobył ogromną popularność we Francji i innych krajach Europy Zachodniej. Był pierwszym skuterem sprzedawanym pod znakiem "lwa" oraz jednym z najwygodniejszych jednośladów z tego segmentu w tamtych latach. Klasyczna linia uosabiająca francuskie podejście do ponadczasowej elegancji i duża funkcjonalność to cechy, które projektanci w pełni przenieśli do nowoczesnego skutera oddającego hołd głębokiej tradycji.

Na drogach całego świata widać ujednolicenie wszelkiej maści skuterów, gdzie sportowa stylistyka i dynamiczne linie nadwozia już dawno wyparły stonowany design i przyjazny wygląd. Francuzi postanowili przerwać nudę towarzyszącą nam od kilkunastu lat, wprowadzając na rynek niepowtarzalny produkt, który z pewnością urozmaici krajobraz szarych miast. Dzielona kanapa, dwukolorowe malowanie w doskonałych barwach, chromowane dodatki (w tym przedni bagażnik, którego nie spotkamy w żadnym innym, współczesnym skuterze) oraz styl, który w szeregach Peugeota zapewnił Django rangę bestsellera ostatnich lat.

Francuska marka poszła o krok dalej i oprócz fabrycznych pakietów wyposażenia wprowadziła możliwość dostosowania każdego egzemplarza do własnych preferencji. Raj dla indywidualistów, skrywający się pod nazwą Django ID, pozwala na stworzenie niespełna 120 tys. niepowtarzalnych kombinacji. Lista możliwych zmian jest bardzo długa. Kolory, obszycie i profil kanapy, lusterka, felgi z różnych materiałów- wszystko to i multum innych dodatków możemy dopasować do własnego charakteru.

Klasyczny wygląd to jednak nie wszystko, aby zdobyć serca współczesnych klientów o co raz większych wymaganiach. Producent zadbał o wdrożenie najnowszych technologii oraz najświeższych trendów, dlatego na pokładzie Django znajdziemy m.in. zintegrowane oświetlenie w technologii LED, zintegrowany układ hamulcowy (według nomenklatury Peugeota- SBC), rozbudowaną deskę rozdzielczą przekazującą ogrom informacji (temperatura otoczenia, przebieg dzienny itp.) oraz gniazdko 12V, dzięki któremu naładujemy dowolną nawigację lub telefon.

Model Django dostępny jest z wieloma jednostkami napędowymi- 50 cm³ (dwusuw i czterosuw) oraz 125 cm³ i 150 cm³ (czterosuwy). Jednocylindrowe silniki współpracują z bezstopniową przekładnią automatyczną CVT, mogą być chłodzone cieczą lub powietrzem, zasilane tradycyjnym gaźnikiem renomowanej marki Dell'Orto lub elektronicznym systemem wtrysku paliwa... Krótko mówiąc: konfiguracji napędu jest niemalże tyle, co dodatków do nadwozia.

Peugeot Django to skuter, który od pierwszych szkiców był skazany na sukces. Wyrazisty charakter, ponadczasowa i obecnie nigdzie indziej nie spotykana stylistyka, bezawaryjna i trwała konstrukcja oraz wysoka jakość wykonania, towarzysząca każdemu jednośladowi francuskiej marki, to powody, dla których tysiące osób z całego świata zdecydowało się na nabycie własnego egzemplarza. Jedynym, co na naszym rynku może zahamować jego popularność, to wysoka cena. Za "50-tkę" ze standardowym wyposażeniem w podstawowej wersji przyjdzie zapłacić 12 tys. złotych, zaś za wyższy model w wersji Allure aż 15 tysięcy. Trzeba również wziąć pod uwagę fakt, że nie kończąca się lista wyposażenia dodatkowego pozwoli na znaczne przekroczenie wyjściowych cen.

Elyseo

Elystar

Fox

Geopolis

Jet C-Tech

Jet Force

Jet H2i

JetForce

Kisbee

Looxor

Ludix 14

Ludix

Ludix Blaster

Ludix II

Ludix II Blaster

LXR

Metropolis

New Geopolis

New Vivacity

NK7

Rapido

Reno

Satelis

Satelis 2

Satelis K15

Satelis K20

SC Metropolis

Speedake

Speedf.3 4T DT

Speedf.3 AC DT

Speedf.3 LC DD

Speedfight 1

Speedfight 1 AC DT

Speedfight 1 LC DD

Speedfight 1 LC DT

Speedfight

Speedfight 2

Speedfight 2 AC DD

Speedfight 2 AC DT

Speedfight 2 LC DD

Speedfight 3 4T

Speedfight 3 4T DT

Speedfight 3

Speedfight 3 AC DT

Speedfight 3 LC DD

Speedfight 4

Splinter

Squab

SR

ST

Streetzone

Sum-Up

SV

TKR

Trekker

Tweet

V-Clic

Vivacity

Vivacity E

Vogue

Vox

X-Fight

XP

XP6

XPS

XR6

XR7

Zenith

ładuje
Proszę czekać...
tel: 17 247 22 20
Kościuszki 78, Łańcut


Napisz wiadomość Sklep stacjonarnyDane kontaktowe